Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Miesten syrjintä on lisääntynyt!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan, että naisia syrjitään, mutta nykyisessä feministisessä yhteis kunnassa tuntuu välillä että on väärin olla mies!!

Et sitten edes vilaissut mistä se AP:n linkittämä artikkeli kertoo 🤦‍

Siinä puhutaan että työnantajat syrjivät miehiä, jotka haluavat pitää lailliset isyysvapaansa. Kyse ei siis ole feminismistä vaan itse asiassa patriarkaatista in action. 

Vierailija
42/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koin selvää syrjintää kun jouduin armeijaan. Sen jälkeen vuokra-asuntoa oli vaikea saada kun nainen oli aina etusijalla. Nyt 20 vuoden jälkeen, duuniin on nainen aina etusijalla. Pomomiehillä on aina nuori pimpsloora mielessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä koin selvää syrjintää kun jouduin armeijaan. Sen jälkeen vuokra-asuntoa oli vaikea saada kun nainen oli aina etusijalla. Nyt 20 vuoden jälkeen, duuniin on nainen aina etusijalla. Pomomiehillä on aina nuori pimpsloora mielessä...

Tirsk!

Vierailija
44/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät voi tukea toisiaan? Miksi miehet syrjivät toisiaan ? Miksi naisten pitää tehdä kaikki ja vielä maksaa siitä? Miehiä ei ole koskaan kiinnostanut naisten oikeudet tai hyvinvointi. Tehkää nyt jotain oman hyvinvointinne eteen mies parat, ei naisia kiinnosta eikä kuulukaan kun kerta koskaan ei miehet ole halunnut muuta kuin omistaa naisten kehot. Kyllähän se heikko egosia keskenkasvuisia miehiä veetuttaa kun ei ole elämänluoja vaan mutaatio xx kromosomista. Voivoi. 

Hienoa. Omaa äitiä ei kiinnosta poikansa hyvinvointi. Niin...tuttua.

Vierailija
45/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät voi tukea toisiaan? Miksi miehet syrjivät toisiaan ? Miksi naisten pitää tehdä kaikki ja vielä maksaa siitä? Miehiä ei ole koskaan kiinnostanut naisten oikeudet tai hyvinvointi. Tehkää nyt jotain oman hyvinvointinne eteen mies parat, ei naisia kiinnosta eikä kuulukaan kun kerta koskaan ei miehet ole halunnut muuta kuin omistaa naisten kehot. Kyllähän se heikko egosia keskenkasvuisia miehiä veetuttaa kun ei ole elämänluoja vaan mutaatio xx kromosomista. Voivoi. 

Hienoa. Omaa äitiä ei kiinnosta poikansa hyvinvointi. Niin...tuttua.

Isiä ilmeisesti kiinnostaa tyttäriensä hyvinvointi vielä vähemmän kun naisia kuitenkin yhä syrjitään enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi