Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi asiaa käsitellä jos vanhemmat eivät arvosta?

Vierailija
21.06.2026 |

Isää ei oikein kiinnosta. On monesti vihjaillut olenko edes hänen lapsensa. Äitini kiroaa elämäänsä ja toivoo että olisi ottanut toisen miehen. Tätä kuulin koko lapsuuteni. Siitä seurasi ettei minuakaan kiinnosta mikään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme