Lue keskustelun säännöt.
Miten pitäisi asiaa käsitellä jos vanhemmat eivät arvosta?
21.06.2026 |
Isää ei oikein kiinnosta. On monesti vihjaillut olenko edes hänen lapsensa. Äitini kiroaa elämäänsä ja toivoo että olisi ottanut toisen miehen. Tätä kuulin koko lapsuuteni. Siitä seurasi ettei minuakaan kiinnosta mikään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla