Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies käyttää remppashortseja (sellaisia reisitaskumallisia) kesällä joka paikassa.

Vierailija
20.06.2026 |

Noloa ja rumaa. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman taskuja ei voi elää.

T. Mies

Vierailija
22/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden iso plussa on kun taskut ovat yleensä hyvät ja kestävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko tänään päätään puistellen katsoi omaa miestään ja huokasi syvään... Sillä miehellä on komea kaljamaha (ei paitaa) ja sitten semmoiset pitkistä kalsareista leikatut shortsit, joilla se käy kaupassakin.. Mustat oudon paksut sukat ja puutarhapistokkaat.

Nyt se oli  uudistanut garderouppiaan, kun ei enää perskannikat vilahtanut kulumarei istä. Oli hankkinut uudet pöksyt. :D

Vierailija
24/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole reisitaskuhousujen tai shortsien ajatellut koskaan olevan remppapöksyt, kun ovat niin yleisessä käytössä. :)

Vierailija
25/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ongelma, miten kuljettaa kesällä  puhelinta, lompakkoa ja autonavaimia. Hi nttipussi olisi vielä nolompi.

Vaimo ei halua ottaa käsilaukkua mukaan kesällä eli siellä mun rumien reisishortsien taskussa pitää olla tilaa hänen tavaroilleen.

Vierailija
26/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

camouflage on hyvä.

Intissä kaveri kävi maahan elpaamaan, "taikaviitta" päällä, kessu meinasi kävellä päälle, kun ei huomannut! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman taskuja ei voi elää.

T. Mies

Samaa mieltä myös tämä nainen.

Vierailija
28/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä vyölaukkukin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit mukavasti mukana kesäisillä reissuilla kun lähestyy ofhuoria tien päällä 🤌

Vierailija
30/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei ole montaa vaihtoehtoa miten pukeutua. Housuja on kahdenlaisia. Lyhyitä ja pitkiä. Reisitaskulla tai ilman.

Ei tosiaankaan ole. Pitäisi kyllä kehittää jotain vaihtoehtoja. Kiltti olisi mutta ei ole levinnnyt skotlannista muualle. Ainakaan vielä. Olisi kyllä terveellinen asuste kesällä koska ns. kulkusten pitäisi olla sopivan viileässä. Lähi-idässä käyttävätkin kaapuja ja siitä idempänä on väljät housut suosiossa. Jotain semmoista kannattaisi suosia täälläkin koska kesät vain kuumenevat.

Blåkläderillä on työvaatemallistossaan riipputaskuinen kiltti. Väreinä ainakin huomiokeltainen sekä musta. Löysin kirpparilta mustan ja se on ollut aktiivikäytössä nyt kaksi kesää aina kun vaan sää tai tilanne sen sallii. Mukava vaate, mutta siinä kulkeminen herättää sen verran huomiota (ja pään aukomista) etten välttämättä suosittele herkkänahkaisille.

 

M51