Mun mies käyttää remppashortseja (sellaisia reisitaskumallisia) kesällä joka paikassa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onko liivi myöskin?
Ei, vaan risainen t-paita. Ap
Miehillä on ongelma, miten kuljettaa kesällä puhelinta, lompakkoa ja autonavaimia. Hi nttipussi olisi vielä nolompi.
Mukavaakin mukavammat ja taskuissa löytyy.
M 52
Nehän on just nyt muotia. Hirveän käytännölliset, kun saa tavarat taskuihin.
Ekaksi tuli reisitaskuhousut, ja sitten nuo shortsit. Bändipaita kaveriksi ja festareille teputtamaan.
Jotkut superkalliit sandaalit jalkoihin, jos ei muuten näytä tarpeeksi nätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ongelma, miten kuljettaa kesällä puhelinta, lompakkoa ja autonavaimia. Hi nttipussi olisi vielä nolompi.
Ei ole.
Onko vielä camokuosiset shortsit! Ja kai risainen t-paita on joku aarre: bändipaita tai matkakohde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
No heterolle on kyllä!!!
Miehille ei ole montaa vaihtoehtoa miten pukeutua. Housuja on kahdenlaisia. Lyhyitä ja pitkiä. Reisitaskulla tai ilman.
Niin munkin mies, camo-kuvioiset reisitaskushortsit on yleensä jalassa. Mun mielestä ne näyttää seksikkäältä, koska hänellä on hyvin timmi kroppa 57-vuotiaaksi. Tosin seksikkääksi kokeminen on varmaan hyvin subjektiivinen kokemus.
Mun pitää hikipäässä helteelläkin pitkiä housuja. Farkkuja tai remppa/työ vermeitä. Outo homma mut minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö myös Crockseja?
Kyllä. Samoja maalisia, mitkä on ollut remontissakin päällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei ole montaa vaihtoehtoa miten pukeutua. Housuja on kahdenlaisia. Lyhyitä ja pitkiä. Reisitaskulla tai ilman.
Ei tosiaankaan ole. Pitäisi kyllä kehittää jotain vaihtoehtoja. Kiltti olisi mutta ei ole levinnnyt skotlannista muualle. Ainakaan vielä. Olisi kyllä terveellinen asuste kesällä koska ns. kulkusten pitäisi olla sopivan viileässä. Lähi-idässä käyttävätkin kaapuja ja siitä idempänä on väljät housut suosiossa. Jotain semmoista kannattaisi suosia täälläkin koska kesät vain kuumenevat.
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä camokuosiset shortsit! Ja kai risainen t-paita on joku aarre: bändipaita tai matkakohde?
Temusta ostettu t-paita. Ap
Reisitaskushortsit on just kesällä parhaat. Ei niitä parempia ole!
Onko liivi myöskin?