Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iran: Hormuzinsalmi suljetaan

Vierailija
20.06.2026 |

Komentajan mukaan sulku on vain ensimmäinen askel, mikäli sotatoimet alueella jatkuvat. Iran syyttää Israelia Libanonissa toimivan äärijärjestö Hizbollahin kanssa solmitun tulitauon rikkomisesta. 

https://yle.fi/a/74-20212869

 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iran nöyryyttää Trumpia ja Yhdysvaltoja. 

Lopettakaa se idi oottimainen teroilu ja ju tkuv iha niin kenenkään ei tarvi nöyryyttää ketään.  Pitäskö Trumpin nuolla kengänpohjat, tyydyttäiskö se id iotismianne?

Vierailija
62/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanyahua kannattaa enää 30% kanslaisusta ja suurin osa uskoo että Iran voitti tämän sodan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni pojat. Patterin komentajille ylennykset tarkasta tulesta. Ns. Suuri Saatana sai potkun kalleuksilleen. Ei tunge enää yhtä hanakasti kimppuun.

Vierailija
64/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netanyahua kannattaa enää 30% kanslaisusta ja suurin osa uskoo että Iran voitti tämän sodan. 

Niin, Neta lähtee seuraavissa vaaleissa ulos ja ehkä jopa jonkinlaiselle tuomiokeikallekin. Demokratiassa on nääs se hyvä puoli että perseilijöistä päästään eroon verettömästi, jos on tarvis.

Vierailija
65/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Vance tänään salmea auki? Häh?

Vierailija
66/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netanyahua kannattaa enää 30% kanslaisusta ja suurin osa uskoo että Iran voitti tämän sodan. 

Niin, Neta lähtee seuraavissa vaaleissa ulos ja ehkä jopa jonkinlaiselle tuomiokeikallekin. Demokratiassa on nääs se hyvä puoli että perseilijöistä päästään eroon verettömästi, jos on tarvis.

Toivomme tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnannousut ja tavara puutteet jatkuu varmaan.

Vierailija
68/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hizbollah kun painuu Iraniin takaisin, niin tilanne rauhoittuu.  Tämä olisi rauhan tae.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset ovat vesikauhuisia sekopäitä, jotka eivät koskaan osaa lopettaa muiden tap pamista ja näiden maiden varastamista. 

Sumud.

Vierailija
70/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö iranilaisten laittaa suomeen tuotava öljy boikottiin  ennekuin persloiset saadaan  hallituksesta pois, me tarvitaan tänne 3 euron bensa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö iranilaisten laittaa suomeen tuotava öljy boikottiin  ennekuin persloiset saadaan  hallituksesta pois, me tarvitaan tänne 3 euron bensa

Länsimaiden tulisi boikotoida Iranilaista öljyä. 

Vierailija
72/73 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin diilit 😂😂

Iranhan tuon diilin petti. Ei edes Israelia voida syyttää, eihän jenkit niiden päätöksille mitään mahda. Jenkit siis takaisin pommittamaan Irania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/73 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahit pettävät aina tekemänsä diilit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän