Lue keskustelun säännöt.
Oon huomannu tulleeni sitä "mauttomammaksi ja hajuttomammaksi", mitä enemmän mulle tulee ikää
19.06.2026 |
Kaikki hygieniatuotteet on nykyään hajuttomia, pesuaineista, suihkugeeleistä hiuskiinteisiin.
Jogurtinkin syön enää maustammattomana, en pysty syömään enää niitä sokeriöverijogurtteja. Kahviin enkä teehenkään enää sokeria lisää. Muutama esimerkki mainitakseni.
Ihan hajuton ja mauton tyyppi siis.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tylsää. Ostin just uuden käsisaippuan ja mulle tulee hyvä mieli, kun se tuoksuu niin hyvälle.
Hih hoh. 😞