Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulutan päivät tekemättä mitään

Vierailija
19.06.2026 |

Kulutan päivät tekemättä mitään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä voi tulla hyödytön

Vierailija
2/10 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.  Laitan kyllä ruuan itse mutta sitten roikun koneella, katson elokuvia ja nukun päikkärit.  Hyvin aika kuluu vaikka olen yksin.  Viihdyn hyvin itseni kanssa . 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin.  Laitan kyllä ruuan itse mutta sitten roikun koneella, katson elokuvia ja nukun päikkärit.  Hyvin aika kuluu vaikka olen yksin.  Viihdyn hyvin itseni kanssa . 😊

Johonkin asti ok olla yksin, mutta kaipaa sitä muidenkin seuraa. Pää lahoaa, kun liikaa yksin

Vierailija
4/10 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tähän minäkin, kohta eläkkeellä.

Vierailija
5/10 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla sama. Välillä se saa paniikinomaisen tunteen aikaan, kun havahtuu miten hukkaan elämä menee. Välillä myös järkytyn, kun iskee tajuntaan, että on kulunut jo niin ja niin pitkä aika. Ajankulkua ei hahmota, kun päivät on samaa höttöä. 

Vierailija
6/10 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla sama. Välillä se saa paniikinomaisen tunteen aikaan, kun havahtuu miten hukkaan elämä menee. Välillä myös järkytyn, kun iskee tajuntaan, että on kulunut jo niin ja niin pitkä aika. Ajankulkua ei hahmota, kun päivät on samaa höttöä. 

Tää on paha juttu. Pitäis olla joku rytmi elämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa päivien kulua ei sille voi mitään. Kun töitäkään ei ole niin sitten vain ollaan ja ihmetellään ajan kulumista.

Vierailija
8/10 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät sosialistisessa yltäkylläisyyden paratiisissa jossa kaiken saa ilmaiseksi eikä töissä tarvitse käydä. Sosialismi on kohdallasi toteutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät sosialistisessa yltäkylläisyyden paratiisissa jossa kaiken saa ilmaiseksi eikä töissä tarvitse käydä. Sosialismi on kohdallasi toteutunut.

Muista äänestää kiitokseksi SDP!

Vierailija
10/10 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisestä voi tulla hyödytön

Jos aletaan katsoa niin oikeasti hyödyllisiä on vähän. Haitallisia on niitäkin paljon ja suurin osa voidaan laskea hyödyttömiksi. Kuluttaja on ympäristölle haitallinen ja koko yhteiskunta perustuu kulutukseen. Talouden pitää kasvaa aina tai tulee kauhea lama. Lisäksi ihminen on niin viisas että rakentaa niin hyvät laitteet ettei sille ihmiselle jää mitään tekemistä. Kaikista tulee hyödyttömiä. Tai ainakin niin suuresta osasta että ne on 99 % enemmistö. 

 

Tää on piip ihan hyödytöntä rimpuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän