Lue keskustelun säännöt.
En yhtään ihmettele ettei yksikään nuori ole eikä tule työllistymään kun kuuntelee Viivi ja Robin Packalenin yhteislaulun artikulaatiota
17.06.2026 |
Eikö nykykoulussa ole edes puheopetusta - artikulaatiosta ei ole tietoakaan,
Kirjoittamaankaan siellä ei ole opetettu vuosiin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla