Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on sun suosikki ysäribiisi? Mulla RHCP skibidiveinau
17.06.2026 |
Skibidivei, skibidivei, skibidiveinau
Skibidivei, skibidivei, skibidiveinau
Skibidivei, skibidivei, skibidiveinau
Oh yeah
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Scatman
Ski-bi dibby dib yo da dub dub
Yo da dub dub
Ski-bi dibby dib yo da dub dub
Yo da dub dub
(I'm the Scatman)
Ski-bi dibby dib yo da dub dub
Yo da dub dub
Ski-bi dibby dib yo da dub dub
Yo da dub dub
Hitsaan-sen, hitsaan-sen, hitsasin (It's a sin, Pet Shop Backboys)
Alue: Aihe vapaa
Tuo on harvinaisen paska piisi