Jalkapallo on pirun hyvä laji
Ympäri maapalloa pelataan ja eri kulttuurit ja maat kohtaa samoilla säännöillä.
Kommentit (26)
Minun mielipiteeni asiaan on se, että pesäpallo on tasan ainoa poikkeus joka on siedettävää. Siedettävää, koska siinä ei ole riskiä joutua muiden jyräämäksi toisin kuin jalkapallossa. Tai jääkiekossa
Samaa leikkimistä se on kuin muutkin pelit. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka/ketkä voittaa potkupallossa, jääkiekossa ynnä muissa leikeissä.
Vierailija kirjoitti:
Peli on kyllä pelinä hyvä, mutta valitettavasti läpeensä korruptoitunut FIFA jakelee rauhanpalkintoja oransseille presidenteille.
Ronaldo veti vaparin, niin maalivahti ei liikahtanutkaan, vilkaisi vain seläntaakse kun pallo oli verkossa.
Kannattajat ainakin ovat maailman pahimpia sekopäitä.
Luulin että homma menee reilummaksi kun VAR otettiin käyttöön mutta olin väärässä. Espanjalaisilla ja etenkin Realin porukalla suuri vaikutus Uefan toimintaan. Kun Bayern pudotti Realin mestareiden liigasta niin seuraavaan Bayernin peliin VAR tuli juurikin Espanjasta. Toiseen Bayernin peliin Pariisia vastaan tuli portugalilaistuomari ja mistäs maasta suurin osa Pariisiin pelaajista olikaan ? No Portugalista tietenkin. Eipä tarvinnut kuluttaa aikaa niihin peleihin koska lopputulema oli tiedossa jo etukäteen.