Jalkapallo on pirun hyvä laji
Ympäri maapalloa pelataan ja eri kulttuurit ja maat kohtaa samoilla säännöillä.
Kommentit (22)
Peli on kyllä pelinä hyvä, mutta valitettavasti läpeensä korruptoitunut FIFA jakelee rauhanpalkintoja oransseille presidenteille.
Vierailija kirjoitti:
Peli on kyllä pelinä hyvä, mutta valitettavasti läpeensä korruptoitunut FIFA jakelee rauhanpalkintoja oransseille presidenteille.
Se on perseestä.
Ottelu voisi kestää 45min ja kenttä puolet pienempi + paitsio sääntö pois, niin olisi paljon katsottavampaa.
Isä aina tuosta jalkapallosta intoili. Kävimme 80-luvulla katsomassa pelejä kun olin lapsi. En oikein koskaan päässyt lajiin sisälle, mutta pidän kyllä siitä meiningistä noin muuten.
Varsinkin jos kärsii unettomuudesta
Ai se neitifutis? Lauma aikuisia miehiä juoksemassa innoissaan yhden hemmetin kuulan perässä, läpsivät toisiaan hikisinä perseelle kimppasuihkussa ja heittäytyvät dramaattisesti maahan itkemään kun vastapuolen hinaaja röyhtäisee päin.
Eikös tämä ole maailman suosituin laji? Läpäisee rajat, uskonnot ja kaikki. Hyvin suosittua melkein joka puolella.
Toivottavasti Suomi joskus pääsee mukaan MM-kisoihin. Tai edes EM.
jalkapallo on fyysisempää shakkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään uutta. Jenkkien korruptiotutkinta ulottuu 90-luvun alkuun aikaan ennen Sepp Blatteria. Trumppi vain löysi fifasta vihdoinkin organisaation, jossa kaikki muutkin ovat samanlaisia.
Turhaa vouhkaamista ja suitsutusta tiedotusvälineissä.
Ei ole niin tärkeä asia, että tarttis kommentoida kaikilla foorumeilla.
En ole katsonut ikinä yhtään ottelua. On paljon mielenkiintoisempia juttuja maailmassa kuin jalkapallo.
HYI olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Isä aina tuosta jalkapallosta intoili. Kävimme 80-luvulla katsomassa pelejä kun olin lapsi. En oikein koskaan päässyt lajiin sisälle, mutta pidän kyllä siitä meiningistä noin muuten.
Mitä tarkoitatko kun pidät meiningistä noin muuten? Pidät härkistä korruptiosta, rahanpesusta, sopupeleilusta ym. muusta tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole maailman suosituin laji? Läpäisee rajat, uskonnot ja kaikki. Hyvin suosittua melkein joka puolella.
Jotain lajin seuraajamääristä kertoo se, että Kap Verden maalivahdilla oli instassa ennen Espanja peliä 50t. seuraajaa. Nyt seuraajia on lähemmäs 12 miljoonaa. Toki Ronaldo ja Messi ihan omilla luvuillaan, 500-600M., mutta silti ihan hyvä saavutus pienen maan molarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitatko kun pidät meiningistä noin muuten? Pidät härkistä korruptiosta, rahanpesusta, sopupeleilusta ym. muusta tällaisesta?
Tykkään globaalista meiningistä, antirasismista, yhteisöllisyydestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan koukussa peleihin, N74.
Huh mikä tunnelma tuolla Meksikossa. Voi kunpa minäkin pääsisin katsomaan kisoja tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään globaalista meiningistä, antirasismista, yhteisöllisyydestä jne.
Ja fifan teeskentely menee täydestä? Vaikuttaako mielestäsi vilpittömältä kun samaan aikaan tämä korruptiosta tunnettu järjestö jakaa Donald Trumpille omia rauhanpalkintoja?
Onhan se noinkin.