Lue keskustelun säännöt.
Olisitko mielummin Wolt- vai Bolt-kuski?
17.06.2026 |
Jos olis pakko valita toinen työ vuodeksi. Ja perustele miksi.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen Colt-kuski. En kulje omia polkujani.
Bolt, koska tykkään ajella autolla