Suomesta tuli ydinasevaltio!
Eduskunta hyväksyi ydinenergialain selvin lukemin 125-62. Ydinenergialakia vastustivat kaikki äänestyksessä olleet Sdp:n, vasemmistoliiton ja vihreiden kansanedustajat.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012086447.html
Tavallinen kaduntallaaja kuvittelisi, että ydinaseet Suomen maaperällä olisi sen verran Iso Juttu, että siitä kysyttäisiin kansalta.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minulle voi tuoda vaikka kaksi ydinasetta tähän pihalle.
mulle ja
Mutta edelleen on kiellettyä tuoda "liikaa" tupakkia laivalta. Vttu, pitäisikö tilata Temu-ydinkärki kotiinkuljetuksella?
Eikös se vain liity siihen että Suomen läpi uuden lain mukaan saa sitten kuljettaa ydinaseita? Ei sillain että Suomi hankkisi niitä itse. Tähän asti ei ole katsos saanut kuljettaa Suomen läpi ydinaseita.
Hyvä...se on sitten otettava menetetyt maat idästä takaisin..meidän suvullakin on tiluksia ja Laatokan rantaa sielläpäin..hyökkäys on paras puolustus..
Vierailija kirjoitti:
Eikös se vain liity siihen että Suomen läpi uuden lain mukaan saa sitten kuljettaa ydinaseita? Ei sillain että Suomi hankkisi niitä itse. Tähän asti ei ole katsos saanut kuljettaa Suomen läpi ydinaseita.
Joo
Suomessa on nyt yhtenäinen laki muiden Pohjoismaiden kanssa.
Ei tullut.
Lainsäädäntö on nyt samalla tasolla muiden Pohjoismaiden kanssa.
Ei tullut. Ydinasevaltio tarkoittaa sitä, että maalla on oma kehittämänsä ydinase.
Ei tullut, niille sallitaan kauttakulku ei tänne niitä tule. Muistan kun asiasta keskusteltiin demari sössötti ensin pohjoismaista tyyliä joka nyt tulikin, kun ei siihen voinut enää vedota niin Romania sitte
Ap, kansalta kysyttiin. Kansaa edustavat kansanedustajat ja he äänestivät asiasta.
Vastustajat on kaikki naapurimaan kätyreitä, tässä se taas nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleen on kiellettyä tuoda "liikaa" tupakkia laivalta. Vttu, pitäisikö tilata Temu-ydinkärki kotiinkuljetuksella?
Et taida olla ihan terävin kynä
Kohta Trump tuo muutaman varastoon ja Suomi maksaa niistä tietysti.
Mikä on ydinase? Mitä sillä tehdään? Säteileekö se? Miksi? Säilytetäänkö sitä vain komerossa, ettei joku riehu sen kanssa. Voiko sillä sortaa omaa kansaa?
Vihaan ja inhoan sua ap.
Mode poista aloitus.
Ihan hyvä, että ollaan tässä kohtaa muiden pohjoismaiden kanssa samassa seurassa.
Minulle voi tuoda vaikka kaksi ydinasetta tähän pihalle.