Lue keskustelun säännöt.
Elisa Viihde - kokemuksia?
22.12.2011 |
Kannattaako tuo hankkia? Oon kuullut aika paljon negatiivista, mutta toisaalta taas tuo palvelu olisi suuri sellainen jonka haluaisin: netti, digiboksi ja leffavuokraamo samassa. Mutta jos homma ei toimi kunnolla niin sitten ostan mieluummin erikseen boksin ja pidn käytössä erikseen hyvin toimivan nettiliittymän.
Toivottavasti jollakin olisi kokemuksia!
Kommentit (2)
Soneran vastaavasta sen sijaan olen kuullut paljon huonoa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Netti on nopea ja tallennustila loistava.