Lue keskustelun säännöt.
Miksi niin moni...?
14.06.2026 |
..kirjoittaa sanat suomalainen, suomalaiset, saksalainen, saksalaiset yms. väärin eli isolla alkukirjaimella, vaikka ne kuuluu kirjoittaa pienellä? Miksi, oi miksi? Kertokaahan!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla