Kuinka paljon juot alkoholia lomalla päivän aikana?
Kommentit (50)
Olen ollut nyt reilut pari viikkoa lomalla ja olen yhteensä juonut koko aikana 2 annosta. Lomaa vielä vajaa pari viikkoa jäljellä, menee ehkä vielä 1-2 tai sitten ei ollenkaan.
0 annosta. Tai keskimäärin ehkä 0.05-0.1 annosta.
Alkoholi ja/tai rööki = WT-touhuja.
WT:t nyt sitten alapeukuttaa nyt sitten sormensa rakoille, ei kiinnosta.
En juo. Kerran olen käynyt viihteellä ja join n 6 alkoholiannosta
Ihme raivoraittiita osunut keskusteluun. Tai sitten vaan valehtelevat. Kuka edes laskee montako annosta menee kun ottaa lomalla? Ja voihan sitä ottaa miedompaakin niin ei tule krapulaakaan.
Miksi pitää kännäämisellä pilata koko loma ja palautuminen?
En sylje lasiin itsekään, mutta sitä en ymmärrä, että käytännössä koko loma vietetään kännissä/krapulassa. Kuka sitä ongelmakäyttäjien lisäksi jaksaa?
Ei tulisi mieleen juoda pisaraakaan varsinkaan lomalla eikä kyllä muutenkaan.
Tää olisi pitänyt kysyä siis heiltä, jotka juovat alkoholia lomalla. Pitää vissiin tehdä uusi aloitus 😅
Noin 2l viinaa päivässä, arkena sitten vain 1l, koska töissä pakko olla selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Tää olisi pitänyt kysyä siis heiltä, jotka juovat alkoholia lomalla. Pitää vissiin tehdä uusi aloitus 😅
Vaikuttaa siltä että haet hyväksyntää omille juomatavoillesi. Oletko huolissasi omasta juomisestasi? Se on usein ensimmäisiä merkkejä ongelman puolelle lapsaneesta juomisesta. Kannattaa ajoissa havahtua ja tehdä asialle jotain.
Hyvää kesää!
Minä juon useimpina viikkoina yhden pullon viiniä, 0,75 l, prosentteja 11-13.
Olen eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme raivoraittiita osunut keskusteluun. Tai sitten vaan valehtelevat. Kuka edes laskee montako annosta menee kun ottaa lomalla? Ja voihan sitä ottaa miedompaakin niin ei tule krapulaakaan.
Alkoholia paljon käyttävillä voi olla vaikea uskoa, että suuri osa ihmisistä käyttää alkoholia oikeasti aika vähän. Siis niistäkin, jotka eivät ole täysin raittiita.
Eikä mun päälleni ole hirveän vaativaa laskea kahteen.
Kävin illallisella jossa join 1 lasin shampanjaa ja 2 lasia viiniä
Ja yhdellä lounaalla 1 lasi viiniä
Ja tulee vielä yhdet juhlat joissa juon varmaan lasin kuohuvaa js pari lasia viiniä
Siinäpä se 3,5 viikon lomalla
En harrasta lipitystä päivittäin kylläkään
Se on kyllä weetee hommia
Niin alkoholisti juo päivällä js päivittäin
Vain jo alkkis juo pitkin päivää.
0-16 annosta. Jos juon niin juon känniin, en koskaan ota yhtä tai kahta.