Huomenta. Nyt on täydellinen sää Keski-Suomessa
Taivas pilvessä ja 15 astetta. Ei häikäise eikä ole kuuma. Minä tykkään.
Kommentit (45)
Huomenta itsellesi. Nyt mää oon täydellinen Keski-Suomessa? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää. Toivon helteitä.
Toivottavasti toiveesi ei toteudu.
Jossain kohtaa niitä helteitä tulee, silloin nautin.
Nautit myös kun vanhukset tuupertuu helteissä? Taidat jopa odottaa sitä?
Olkinukke (engl. straw man) on argumentointivirhe, jossa vastapuolen todellinen näkemys sivuutetaan vääristelemällä se liioitelluksi tai yksinkertaistetuksi karikatyyriksi. Tämän jälkeen hyökätään tätä itse luotua heikkoa olkinukkea vastaan sen sijaan, että vastattaisiin siihen, mitä toinen todella sanoi. [1, 2, 3]
Näin olkinukke toimii käytännössä
Ilmiö on yleinen keskustelutekniikka, jossa argumentin sisältö muunnetaan helpommin kumottavaan muotoon.[1, 2]
Alkuperäinen väite: "Julkista liikennettä tulisi mielestäni kehittää, jotta voisimme vähentää päästöjä."
Olkinukke-vastaus: "Sinä siis haluat kieltää autoilun kokonaan ja pakottaa kaikki polkupyörän selkään!"
En haluaisi asua enkä tule asumaan keski-suomessa
Lähes tyyntä, sininen taivas, +12. Aika hyvä. 👌
Keski-Suomi on niin ankeaa aluetta, että jopa pilvinen päivä piristää.