Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olga pukeutuminen MM juhlissa
13.06.2026 |
Huvitti lukea uutisia tuosta jossa miehiä syytettiin siitä että kritisoivat Olgan pukeutumista. En usko että yhtäkään miestä häiritsi Olgan pukeutuminen, eiköhän ne ollut naisia jotka siitä valittivat.
Kommentit (4)
Ei kiinnosta miehiä eikä naisia. Älkää uskoko ip-lehtiä jotka yrittävät keksi kaikenlaisia "kohuja".
Olet muuten aika hidas. Hämeestä kotoisin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko Olga Temonen mm-juhlissa? Uskomatonta.
Älä jaksa enää! Aika siirtyä haukkumaan jotain muuta jo.
Alue: Aihe vapaa
Hyvä puku oli Olgalla!