Lue keskustelun säännöt.
Millaista on asua Dublinissa?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä muuta kuin 4 yötä olin vuonna 2017 Dublinissa ja ihan kivalta näytti.
Etkö ole katsonut dokumenttisarjaa Sofian elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole katsonut dokumenttisarjaa Sofian elämästä?
Hah. Luin väärin. Dublin? Täynnä pubeja, kännisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole katsonut dokumenttisarjaa Sofian elämästä?
Hah. Luin väärin. Dublin? Täynnä pubeja, kännisiä.
Eli kuulostaa taivaalta.
Aika rähjäinen paikka nykyään