Lue keskustelun säännöt.
isäni tartutti minuun "hammasten kiristelyn"
10.06.2026 |
olen tajunnut pikku hiljaa että lapsuudessa annetut negatiiviset mallit/selviytymismallit muokkasivat minusta semmoista ihmisitä mikä en olisi halunnut olla. oli sotaveteraaniin tuotos isäni. orja hänkin. ja sodan uhri.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten niin orja? Käyttäytyikö huonosti?