Häkkäsen poliittinen ura päättyi viikonloppuna
Hänen piti olla kokoomuksen nouseva tähti. Mikä meni pieleen?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
joskus kuulin ratiosta tuota häkkästä ja vaikutti niin asiantuntevalta ja miellyttävä kuunnella. ehkä nämä kokoomuksen kopramaisuudet vaikuttivat että partanen valittiin. piti näyttää ulospäin hyvältä. sillee että kyl me naisiakin ei vaan poikia.
Ihan liian miellyttävä tehdäkseen sitä mitä tekee.
Höpö höpö.
Mutta Petterihän se siellä on aktiivisesti estänyt ettei kukaan muu pääse valtaan.
On aina huomattavan vaikeaa syrjäyttää vallassaoleva puheenjohtaja, jos tämä auliisti ilmoittaa jatkavansa mielellään, koska loputon vallanhalu. Moni Kokoomuksen äänestäjä olisi halunnut Häkkäsen johtoon jo kauan sitten, mutta Petteripä ei ole päästänyt. Nyt on menty uudelle tasolle kun hän on lähtenyt vaalikampanjassa ajamaan koko Kokoomuksen henkilöitymistä itseensä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Noin käy, kun ei seuraa asioita yhtään. Häkkäsen asema on aika vakaa puolueen sisällä. Kokoomus on luultavasti seuraavassa hallituksessa, ja Häkkänen on hyvinkin mahdollinen ministeri.
Häkkänen on paras Kokoomuksen miehistä, ja naisista paras on Sari Multala, siitä ei ole epäilystäkään. Molemmat päihittävät Urpo Orpon.
Vierailija kirjoitti:
Puolueessa on ollut kirjoittamaton sääntö, jonka mukaan varapuheenjohtajana toimitaan korkeintaan kolme kautta.
– Ei ole pidetty mielekkäänä, että yksi henkilö on pidempään siinä tehtävässä.
Kunta- ja alueministeri Anna-Kaisa Ikonen (kok) ei asettunut enää ehdolle varapuheenjohtajaksi. Hän perusteli ratkaisuaan sillä, että oltuaan ”täydet kolme kautta” varapuheenjohtajana, on aika tehdä tilaa uusille kyvyille puoluejohtoon.
Myös sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok) ilmoitti aikoinaan luopuvansa ”kolmen kauden vakiintuneen käytännön mukaan” kokoomuksen varapuheenjohtajuudesta.
Ja mistähän syystä samaa sääntöä ei ole puheenjohtajalla? Perkeleen Orposta on piileviä narsistisia piirteitä. Valta kelpaa ja itsekritiikki sekä nöyryys oman puolueen sisällä loistavat poissaolollaan.
No ei takuulla, on puolueen fiksuin mies.
Urpon soisi lähtevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin käy, kun ei seuraa asioita yhtään. Häkkäsen asema on aika vakaa puolueen sisällä. Kokoomus on luultavasti seuraavassa hallituksessa, ja Häkkänen on hyvinkin mahdollinen ministeri.
Häkkänen on paras Kokoomuksen miehistä, ja naisista paras on Sari Multala, siitä ei ole epäilystäkään. Molemmat päihittävät Urpo Orpon.
Taasko unohdit ottaa 💊💊💊
Häkkäsestä tulee vielä joskus presidentti. Sauli oli nelikymppisenä yhtä fiksun ja vakaan oloinen. Tekee vaikutuksen.
Minä, nainen, kerron nyt mielipiteeni, jota en viitsi tunnustaa edes tuttavilleni. Minusta puolueiden puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat ovat uskottavampia, jos he ovat miehiä. Tällä ei ole tekemistä puoluekannan kanssa, olen äänestänyt useita eri puolueita. Kuuntelen miespoliitikkoja aivan eri tavalla kuin naisia. Ulkonäöllä tms. ei ole mitään merkitystä tässä asiassa. Takavuosilta muistan eräitä yksittäisiä naispoliitikkoja joita seurasin ja ihailin, nykyisin sellaisia ei ole. Tässä likainen salaisuuteni jonka voin kertoa anonyymina.
Petteri heitti Hägsethin bussin alle. Isonenäinen naama ei miellyttänyt Orpoa, Partanen on naamaltaan PETTER.
Puolustusministerin salkku on niin vähäpätöinen, että sitä voi hyvin pitää dead-end jobina.
Vierailija kirjoitti:
Puolueessa on ollut kirjoittamaton sääntö, jonka mukaan varapuheenjohtajana toimitaan korkeintaan kolme kautta.
– Ei ole pidetty mielekkäänä, että yksi henkilö on pidempään siinä tehtävässä.
Kunta- ja alueministeri Anna-Kaisa Ikonen (kok) ei asettunut enää ehdolle varapuheenjohtajaksi. Hän perusteli ratkaisuaan sillä, että oltuaan ”täydet kolme kautta” varapuheenjohtajana, on aika tehdä tilaa uusille kyvyille puoluejohtoon.
Myös sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok) ilmoitti aikoinaan luopuvansa ”kolmen kauden vakiintuneen käytännön mukaan” kokoomuksen varapuheenjohtajuudesta.
Eli tiesivät, että nainen ei kokkareissa puheenjohtajaksi pääse ja lähtevät pois nuolemaan haavojaan.
Ei ole kovin fiksu ja aito sovinisti. Katsokaapa se kuva missä ulkoministeri Valtonen häärii sihteerinä taustalla kun puolustusministeri istuu ja puheet tietysti päälle
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan parin viimeisen viikon aikana ollut huolestunut naisasia-uutisointi Kokoomuksesta. Asia, josta ei olisi kannattanut olla huolissaan. No, nyt saivat vähän epäluotettavan tuntuisen Partasen sen takia, että on sanavalmis ja hyvät sosiaaliset taidot omaava.
Ööö...on nuo tärkeitä ominaisuuksia, mutta vielä tärkeämpää on, mitä asioita ihminen kannattaa.
Naisille mukava lörpöttely on tärkeää. Ei ne jaksa mitään asiaselvityksiä puolustuksesta ja drooneista.
Vierailija kirjoitti:
Minä, nainen, kerron nyt mielipiteeni, jota en viitsi tunnustaa edes tuttavilleni. Minusta puolueiden puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat ovat uskottavampia, jos he ovat miehiä. Tällä ei ole tekemistä puoluekannan kanssa, olen äänestänyt useita eri puolueita. Kuuntelen miespoliitikkoja aivan eri tavalla kuin naisia. Ulkonäöllä tms. ei ole mitään merkitystä tässä asiassa. Takavuosilta muistan eräitä yksittäisiä naispoliitikkoja joita seurasin ja ihailin, nykyisin sellaisia ei ole. Tässä likainen salaisuuteni jonka voin kertoa anonyymina.
Olet ollut riittävästi naistyöpaikoissa vai 😂
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus tarvitsee eturiviin lisää naisia ja Orpo mieluummin pitää pahimmat kilpailijansa taka-alalla.
No vaalikeskustelussa näkyy sitten minkä tason poliitikkoja Kokoomuksella on tarjolla.
Kuka keksi että naisia pitää olla vaikka väkisin. Kaivella jostain laarin pohjilta jos ei omilla kyvyillä pääse eturiviin? Sukupuolen ei pitänyt ratkaista ja nyt se onkin pääasia. Juu naisilla on tietenkin omat arvokkaat ominaisuudet, mut nää on asiajuttuja nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä Iikori kovin toivoisit puolustusministerillemme käyvän. Nyt vaan haluttiin nostaa naisten näkyvyyttä puolueessa, kun tuli kritiikkiä siitä että Kokkarit on ainoa joilla ei nais-pj:tä ole ollut ja se olisi ilmeisesti tarpeen, jotta voitaisiin vassareitten ja vihreiden tapaan näyttää suurta menestystä.
Vittuuks sä tuota kulunutta iikoria sönkkäät joka ketjuun!
Oioi, kun Iikoriin osui.
Kyllähän se tiedetään, että jämäkkä puolustusministeri on naapurin hampaissa.
Sträpäri oli jämäkkä.
Häkkäselle tekis hyvää palata kuntapoliitikoks. Sinne vaan Mäntyharjun takasin mars.
Häkkänen on asiallinen ja fiksu. Siitä naisesta ei ole tietoa, että mitä osaa. Yleensä eka kauden tähdille käy huonosti. Täksäyttelevät mitä sattuu, ja tietopohja huono.