Onko Pullava-pitko ok mökkituliainen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ei ok. Jotain kunnollista mieluummin. Se antaa kuvan että toiset halpoja ja voi syöttää huonoa pullamössöä.
No ei ole huonoja. Hyvät pullakahvit saa pullavasta.
Pitääkö aina olla änkäämässä toisten mökille ÄLKÄÄ TULKO. Hommatkaa oma.
Jos sen kanssa tuo myös kermapurkin, jotta voi keittää kahvit!
Vierailija kirjoitti:
Jos sen kanssa tuo myös kermapurkin, jotta voi keittää kahvit!
Käykö teidän keitin kermalla?
Kahvipaketti voisi olla hyvä nyt kun kahvin hinta niin korkea. Mutta pullavakin ok.
Pullavapulla ja sikspakki Sandelsia on oikein hyvä mökkituliainen. Tervetuloa vaan, laitetaan sauna lämmitä!
Jos kahvilla käytte niin ok. Yökyläilyyn runsaat eväät juomineen.
Voi se pitko olla mukana siinä ruokakassissa, jossa on ruokavaroja riittävä määrä sille ajalle, jonka täällä viivytte.
Mikä helvetin hinku kenelläkään on toisen mökille, eivät nämä kiinnosta kuin mökkiläisiä itseään.
T: Kartanon isäntä
Syökää se Pullava kotonanne ja kiertäkää meidän mökki kaukaa.
Pullapitko ja kahvipaketti VAIN päiväkahvittteluun. Pitempiaikaiseen vierailuun ei riitä!
Ottaisin mieluummin pilluva ja pyllyvä.
Pullavat on hyviä kaupan pulliksi. Muhevaa pullaa ja paljon maukasta täytettä.