Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillit tulessa

Vierailija
06.06.2026 |

Voiko typerämpää ohjelmaa olla,pelkkä pitkä mainos joka jakso,ja typerin,vastenmielisin "juontaja" hertlevi,en tiedä ketään joka olisi niin täynnä itseään ja kuvittelisi itsestään olevansa joku millään tavalla.

Samaa mieltä

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko katsoa jos ei pidä. 

Vierailija
2/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ohjelmasta tiedä mutta ainakin on typerä nimi keksitty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää tylsää hömppää. Hihitellään, en mä osaa ja vähän sekoillaan sillee mukahauskasti. Ei tosiaankaan tarvitse katsoa. 1 jakso riitti 🤪

Vierailija
4/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi Emma ja Vivian on.Ei kyllä oo mitään julkkiksia, mut kai siellä saa jotakin tuntemattomia tubettajia ollakin.

Vierailija
5/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjelma on samalla lailla toteutettu kuin esim. Tikkurilan maalimainos, todella amatöörimäistä puuhastelua, venytetty mainos toi on eikä mikään ohjelma. Ihmettelen miten ovat saaneet Laineen tohon mukaan, ovat tainneet joutua maksamaan aikas paljon että on tollaiseen suostunut.

Vierailija
6/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ns. "tosi"teevee ohjelmat olisi ollut pahin riman alitus teeveessä mutta ei,toi kyllä on karmeinta mitä teeveestä on tullut koskaan,siis niin tökeröä ja amatöörimäistä tekemistä, siis onko toi oikea ohjelma eikä vain jonkun tv-tuotantoa opiskelevan välityö ekalla vuosikurssilla kun ei vielä osaa mitään,ihmettelen että ton tekijät ovat kehdanneet antaa laittaa nimensä loppu teksteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se eka voittanut ruokaan näytti herkulliselta.

Vierailija
8/13 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää tylsää hömppää. Hihitellään, en mä osaa ja vähän sekoillaan sillee mukahauskasti. Ei tosiaankaan tarvitse katsoa. 1 jakso riitti 🤪

Miten ihmeessä pystyit katsomaan koko jakson,itselle riitti noin 5 minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan tuottaja on Soila. Sama mies on tuottanut esim. Katiska-dokumentin, Sofian salaisuudet ja Sofia bling bling Dubai. Sarja on Allerin eli Seiskan tuotantoa. 

Vierailija
10/13 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi Joona ei putoa, vaikka jatkuvasti tarvitsee muiden apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako tuo Herlevi tehdä mitään muuta kuin burgereita?

Vierailija
12/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuvat "miehet" homppeleita ja naiset näyttävät ihan venäläisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään huippu ohjelma samaa tasoa kun en ihanat siirtolapuutarhat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi