Muistakaa sitten, että ei JVG:tä eikä Arttu Wiskaria MM juhlien esiintyjäksi
Kommentit (15)
Cheekki, Pete & Linda ja Käärijä vois esiintyy niin menisin paikalle.
Ja joka ikinen poliitikko voisi pysyä poissa. Varsinkin pelle presidentti. Ja arhinmäki🤮
Jaakko Parkkalin luistelu, sekä linda+pete
Toivon Jutia ja koiraa lavalle jutipumppua tekemään.
Noora Louhimo olis sopiva! Voitti juuri Tähdet tähdet-kisan ja osaa laulaa ja esiintyä.
JVG ja Wiskari ovat varmaan jo soittelemassa, että monelta me tullaan paikalle..
Näistä artististeista voitaisiin jo ihan oikeasti päästä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Parkkalin luistelu, sekä linda+pete
Ei noita enää 5 vuoden päästä kukaan muista. Mikä toi parkkalikin luulee olevansa ei sitä kehä3 ulkopuolella kukaan tiedä. Joku sisäpiirin lelliki taas tai sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Näistä artististeista voitaisiin jo ihan oikeasti päästä eteenpäin
Viskarin uraa yritetään kovasti nostaa raahaamalla sitä yhden jos toisenkin bändin kanssa lavalle. Ei pidä tyypistä en biiseistään.
Viskari on ankeuttaja ja fiiliksen tappaja.
Vierailija kirjoitti:
Noora Louhimo olis sopiva! Voitti juuri Tähdet tähdet-kisan ja osaa laulaa ja esiintyä.
Samanlainen sätkynukke kuin irina. Elämäni biisi ohjelma on sille riittävä areena.
"Tässäkö tää oli?
Levii nelostielle lasten Monopoli.
Jää juomatta se kylmä alkoholiton olut,
joita Soliferin jääkaappiin ostiin kuus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä artististeista voitaisiin jo ihan oikeasti päästä eteenpäin
Viskarin uraa yritetään kovasti nostaa raahaamalla sitä yhden jos toisenkin bändin kanssa lavalle. Ei pidä tyypistä en biiseistään.
Viskari on ankeuttaja ja fiiliksen tappaja.
Onneksi sinä vaikutat varsin positiiviselta ihmiseltä, joka iloisuudellaan valaisee huoneen.
1995 oli paras esiintyjä. Kirka itse