Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotan kompromissia, jatkossa Suvivirsi veisataan ruotsiksi!

Vierailija
31.05.2026 |

Ihana uusi perinne joka ammentaa maamme historiasta ja juhlistaa Suomen ja Ruotsin kansojen lämmintä suhdetta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag älskar Sverige och svenska språket. 

Vierailija
22/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jag älskar Sverige och svenska språket. 

Jag har varit på Skansen och sjungit ' Den blomstertid nu kommer'. Det var jätte vackert.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkieli on suojannut Suomea Venäjän kulttuurisilta valloitus pyrkimyksiltä. On helppo nähdä kuinka vahvimmat ruotsin asemasta huutelevat tahot on Venäjän ohjauksessa vielä 80-luvulla ruotsin vahvimmat vastustajat löytyivät vasemmalta, mutta NL:n kaaduttua ja Venäjän siirryttyä poliittisesti toiseen laitaan, niin Suomen kovimmat ruotsin vastustajat löytyykin Perussuomalaisista ja muusta laitaoikeistosta, jotka aiemmin pitivät ruotsia tärkeänä.

Vierailija
24/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jo samaa, mutta sitten luin ruotsalaiset sanat. Ongelma ei ratkea, Jumala on sielläkin.

Kuka muka ymmärtää jotain ruotsia?

Kaikki.

Baarissa örveltävä peruskoulun käynyt Persu ei ymmärrä.

Normaali koulut käynyt ihminen toki ymmärtää.

Vierailija
25/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perussuomalaiset ei ole valmiita kompromisseihin? Alkaa vaikuttamaan yhtä tiukkapipoiselta opinkappaleineen ja dogmeineen kuin joku Hizbollah

Hizbollah on persujen sisarpuolue.

Vierailija
26/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkieli on suojannut Suomea Venäjän kulttuurisilta valloitus pyrkimyksiltä. On helppo nähdä kuinka vahvimmat ruotsin asemasta huutelevat tahot on Venäjän ohjauksessa vielä 80-luvulla ruotsin vahvimmat vastustajat löytyivät vasemmalta, mutta NL:n kaaduttua ja Venäjän siirryttyä poliittisesti toiseen laitaan, niin Suomen kovimmat ruotsin vastustajat löytyykin Perussuomalaisista ja muusta laitaoikeistosta, jotka aiemmin pitivät ruotsia tärkeänä.

Toden totta, näinhän se on1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen ehdotus on hyvä!

Vierailija
28/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei, näin sen päältä saataisiin riisuttua kulttuurisodan sen ylle tuoma taakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sieltä pakenee 90%. 

Vierailija
30/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jo samaa, mutta sitten luin ruotsalaiset sanat. Ongelma ei ratkea, Jumala on sielläkin.

Kuka muka ymmärtää jotain ruotsia?

Kaikki.

Eivät todellakaan ymmärrä. Tietenkään.

No joku 90 v ei ehkä ymmärrä.

Ei moni nuorempikaan. Ei näet kiinnosta. Ihan ymmärrettävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei käy meille!

T:Persut

Vierailija
32/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin mokomin.

Tämä alue on ex - Itä - Ruotsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei käy meille!

T:Persut

Eli käytännössä Suvivirsi muuttuu ruotsinkieliseksi. 

Vierailija
34/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen ehdotus sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi