Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ohjeita rahankäyttöön?
18.01.2012 |
Meillä on ylimääräistä 40-50 k€. Tarvitseme sitä arviolta 3-5 vuoden päästä. Tiedossa ei kuitenkaan ole tuon tarkemmin että milloin. Mitä sille kannattaisi tehdä tässä välissä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
edullinen yhtiövastike eikä suuria taloyhtiön remppoja tiedossa. Vuokratkaa asunto jollekin luotettavalle vuokralaiselle niin saatte parhaan tuoton pääomalle sekä myydessänne aikanaan asunnon varmasti omanne pois. Näin itse tekisin jos olisi ylimääräistä tilillä.