Onnea ja ihanaa kesää sinulle....
-Ekaluokkalainen, jonka ensimmäinen kouluvuosi on takana.
- Sinulle alakoululainen, joka siirryt seuraavalle luokalle.
- Sinulle, joka siirryt yläkouluun tai siellä seuraavalle luokalle.
- Sinulle, joka suoritit peruskoulun.
-Sinulle, jolla on opiskelut jossain kesken.
-Sinulle, joka valmistuit.
Olette ajatuksissa, joka ei vielä suuntaa tiedä missä jatkaa tai mihin tie vie.Te löydätte polkunne.
Kaikki, te jokaikinen, olette tärkeitä ja paras tyyppi, juuri kuin olet.
Elä omannäköistä elämääsi, kulje kadun valoista puolta ja luota sydämesi ääneen.
Pidä huoli itsestäsi, arvosta itseäsi.Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Kunnioita ja kiitä sinusta huolehtivia.
Hengitä ja nuuskaise, se on kesä, se on vapaus!
Olet ihana ja tärkeä, mitä parhainta onnea, juuri SINULLE.
Aurinkoa ja ihanaa kedää kaikille!
Kommentit (9)
Ei tullut kesää, eikä taida tulla jatkossakaan, kun Suvivirsi, joka aloittaa kesän, kiellettiin lapsilta ja nuorilta sakkojen uhalla.
Pa ska kesä tulee, niin kuin viimekin vuonna.
Mikä ihana sää juhlia!
Onnea kaikille.
Voi että sitä riemua kun saa kirmata lomille.
Koko summer edessä.
Paljon jätskiä, mansikoita jne.
Kaikille kivaa kesää!