Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on parempi ja käytännöllisempi vetolaukku, kova vai pehmeä?

Vierailija
28.05.2026 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli pehmeä mutta siitä tuli jotenkin maalainen fiilis niin onneksi toinen kädensijoista hajosi Rooman lentokentällä niin sain tekosyyn ostaa uuden ja kovan mallin. Ostin samantien 3 eri kokoa ja kaikille ollut käyttöä eikä kahvatkaan rikkoontuneet

Vierailija
2/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kova rikkoutua helposti tai ainakin lommoutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on kevyin ja missä on hyvät pyörät. Kevyt muovinen on hyvä, helppo pitää myös puhtaana.

Vierailija
4/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pehmeä. Joustaa esim auton tavaratilassa. 

Itsellä pehmeä, jossa tulee lisätilaa vetoketjulla suljettavalla toisella osastolla. 

Lisäksi vielä iso tasku, mihin saa hyvin passit ja muut paperit.

Vierailija
5/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso, lentokoneen ruumaan menevä kovapintainen vetolaukku. Pieni käsimatkatavaralaukku on pehmeä, koska sen pitää olla kevyt.

Vierailija
6/6 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova naarmuuntuu nopeasti, jos paljon matkustat ja varsinkin Euroopan ulkopuolella, joudut uusimaan usein. Pehmeä pysyy kauemmin siistinä, mutta helposti särkyvä on pakattava hyvin.