Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tilattua eri tabletti kuin mitä puhelin on. Onko...

Vierailija
28.05.2026 |

...sillä käytännössä miten paljon väliä? Voin vielä palauttaa. Tarjous kun oli, en miettinyt. Siis omenaperhettä on luuri ja tämä tabletti on Android.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 päivän palautusoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kummakin Applelta ja onhan se kivä kun ovat samaa sarjaa ja synkronoivat toisensa, esim. kuvat ja kaikki muukin siirtyy automaattisesti näiden välillä. Itse en ainakaan ostaisi eri merkkisiä, muusta ei ole kokemusta, sori.

Vierailija
4/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat pian miksi haluat palauttaa sen android vehkeen.

Jos et huomaa niin sun sitten jatkossa kannattaa kaikki vehkeet päivittää android laitteiksi.

Vierailija
5/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käyttäisit tablettia? Jos lähinnä tv-ruutuna ja yleisselailuun, asialla ei ole niin suurta väliä.

Vierailija
6/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, mitä käyttöä sinulla laitteille on. Ei kaikille ole merkitystä sillä voivatko laitteet esimerkiksi "keskustella" toisensa kanssa, jos niitä käytetään ihan erillisesti, eri tarkoitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ipad, mutta puhelin android. Minulle ei ole väliä. Molemmissa toimii esim. pankkisovellukset ym. 

Vierailija
8/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä, mitä käyttöä sinulla laitteille on. Ei kaikille ole merkitystä sillä voivatko laitteet esimerkiksi "keskustella" toisensa kanssa, jos niitä käytetään ihan erillisesti, eri tarkoitukseen.

Tiedonsiirto tietenkin toimii eri käyttiksen omaavien laiteiden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ipad, mutta puhelin android. Minulle ei ole väliä. Molemmissa toimii esim. pankkisovellukset ym. 

Noin on, suurin osa sovelluksista on saatavilla kummallekin.

Suurin kiusa on eri käyttöjärjestelmien erilaiset, eri paikoissa olevat, eri tavoin nimetyt, toiminteet ja niiden eroavaisuudet, nämä vaikuttavat myös sovellusten käyttöliittymään. Yhtä kinkkistä kuin siirtyileminen Mac-Windows-Linux -käyttisten välillä.

Vierailija
10/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, kiinnostaa täälläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet itse tiedä, miksi niiden pitäisi olla samaa "perhettä",  niin ei ole mitään väliä siinä kohtaa.

Vierailija
12/13 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?