Tuli tilattua eri tabletti kuin mitä puhelin on. Onko...
...sillä käytännössä miten paljon väliä? Voin vielä palauttaa. Tarjous kun oli, en miettinyt. Siis omenaperhettä on luuri ja tämä tabletti on Android.
Kommentit (13)
Mulla on kummakin Applelta ja onhan se kivä kun ovat samaa sarjaa ja synkronoivat toisensa, esim. kuvat ja kaikki muukin siirtyy automaattisesti näiden välillä. Itse en ainakaan ostaisi eri merkkisiä, muusta ei ole kokemusta, sori.
Huomaat pian miksi haluat palauttaa sen android vehkeen.
Jos et huomaa niin sun sitten jatkossa kannattaa kaikki vehkeet päivittää android laitteiksi.
Mihin käyttäisit tablettia? Jos lähinnä tv-ruutuna ja yleisselailuun, asialla ei ole niin suurta väliä.
Sehän riippuu ihan siitä, mitä käyttöä sinulla laitteille on. Ei kaikille ole merkitystä sillä voivatko laitteet esimerkiksi "keskustella" toisensa kanssa, jos niitä käytetään ihan erillisesti, eri tarkoitukseen.
Mulla on ipad, mutta puhelin android. Minulle ei ole väliä. Molemmissa toimii esim. pankkisovellukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä, mitä käyttöä sinulla laitteille on. Ei kaikille ole merkitystä sillä voivatko laitteet esimerkiksi "keskustella" toisensa kanssa, jos niitä käytetään ihan erillisesti, eri tarkoitukseen.
Tiedonsiirto tietenkin toimii eri käyttiksen omaavien laiteiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ipad, mutta puhelin android. Minulle ei ole väliä. Molemmissa toimii esim. pankkisovellukset ym.
Noin on, suurin osa sovelluksista on saatavilla kummallekin.
Suurin kiusa on eri käyttöjärjestelmien erilaiset, eri paikoissa olevat, eri tavoin nimetyt, toiminteet ja niiden eroavaisuudet, nämä vaikuttavat myös sovellusten käyttöliittymään. Yhtä kinkkistä kuin siirtyileminen Mac-Windows-Linux -käyttisten välillä.
Jollet itse tiedä, miksi niiden pitäisi olla samaa "perhettä", niin ei ole mitään väliä siinä kohtaa.
nosto