Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teistä vuoden paras aika?

Vierailija
24.05.2026 |

Jotkut väittävät, että joulu, mutta minusta se on masentava. Sen sijaan tämä hetki, jolloin on aivan kesäistä, mutta kesä on vielä ovella, on paras.

 

Muita mielipiteitä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä silloin kun paistaa mutta myös sataa välillä ja ilman monen viikon tappohelteitä.

Vierailija
42/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät..paras koska vihaamani talvi on takanapäin ja kesä odottelee jo nurkan takana🌞 Kesä on ihmisen parasta aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa vuodenaika on jees, kunhan ei ole +/-30.

Vierailija
44/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden parasta aikaa ovat omat kesälomaviikkoni jolloin vaimolla o  töitä.

Vierailija
45/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Toukokuu, kesäinen sää mutta paras kesäaika vielä tulossa. Elämä on valoa ja toivoa täynnä, luonto on herännyt ja kaikki kasvaa ympärillä.
Vain henkisesti syvästi sairas ihminen pitää parhaana aikana syksyä kun luonto alkaa kuolla ympäriltä, tai talvea kun luonto on jo kuollut ja ympärillä kylmää ja pimeää.

Jaa? Minusta alkusyksy elokuun loppupuolelta syyskuun lopulle on silti parasta vuodenaikaa. 

Illat pimenee ja viilenee, voi olla silti lämmintä. 

Marjoja ja sieniä on kiva poimia. 

 

Mutta kai minä olen sitten sairas.

Vierailija
46/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa vuodenaika on jees, kunhan ei ole +/-30.

Eikö jokainen lämpötilalukema ole +/- 30..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät..paras koska vihaamani talvi on takanapäin ja kesä odottelee jo nurkan takana🌞 Kesä on ihmisen parasta aikaa

Sanot, että kesä on ihmisen parasta aikaa, mutta lempivuodenaikasi on silti kevät? Keväthän on toistuvasti kyselyissä ihmisten useimmiten valitsema lemppari vuodenajoista. Lainaamassani kommentissa on tähän liittyvä ilmiö, jonka oma äitini tapaa tiivistää sanoihin: "Kevät on lupaus kesästä". Eli keväästä pidetään, koska kauhein vuodenaika (talvi) on takana, ja se paras aika (kesä) vielä kokonaisuudessaan edessä.

Eli, vastataan kevät, koska pidetään eniten kesästä. Hassua.

Vierailija
48/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin aina ennen että syksy. Siinä on ihanaa se tunnelmallisuus, kynttilät, raikas ilma, lehtien väriloisto, lämpimät keitot, takkatuli.

Mutta viime vuosien aikana toukokuu on kirinyt melkeinpä edelle: juuri tämä kun on alkanut vihertää ja koko kesä vasta edessä. Kasvien kasvattamista. Ja kun tietää että suppailut, piknikit, terassilla istumiset, veneily ja LOMA on ihan kohta käsillä. Ihanaa aikaa! 
Mutta pakko vielä sanoa että on onni, jos osaa arvostaa kaikkia vuodenaikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joulu oo vuodenaika.

Kysymys kuului vuoden paras aika, ei paras vuodenaika!

Vierailija
50/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenajasta niin väliä. Elämäni menee urheilun seuraamisen mukaan. Suomi tietenkin pääosiossa, mutta oman kaupungin joukkueilla ja yksittäisillä urheilijoilla on myös suuri merkitys.

Vierailija
52/52 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elo syyskuu. Tykkään kun valoisan kauden jälkeen tulee pimeää ja tunnelmallista. Mutta ei ole vielä kylmä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi