Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko koskaan antanut sakkolihaa kenellekkään miehelle?
20.12.2011 |
Eli siis oletko antanut alle 16-v. ikäisenä yli 18-v. miehelle? Kumman syy se mielestäsi oli, sinun vai hänen?
Kommentit (2)
Eli siis oletko antanut alle 16-v. ikäisenä yli 18-v. miehelle? Kumman syy se mielestäsi oli, sinun vai hänen?
En ymmärrä kysymystäsi "kumman syy"? Kyllä se oli ihan yhteisestä sopimuksesta, ehkä olin itse hieman enemmän aktiivisempi osapuoli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Poikaystäväni oli 15 ja itse olin 16. Eiks sitä lasketa?