Kuka ensi vuonna edustajaksi viisuihin?
Mielestäni Benjamin jollain rytmikkäällä bangerilla
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artistisssa tai bändissä pitää olla jotain persoonallisuutta, jotta siellä voi menestyä.
Esim Lordista ja Käärijästä löytyi persoonaliisuutta, vetivät lähes överiksi koko homman.
Massasta pitää erottua.
Paitsi että Erika haukuttiin kun hän oli persoonallinen.
Hänhän nimenomaan ei ollut persoonallinen, vaan Kikan wannabe-kopio
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan yrittää kikkailla että mikähän ensi vuonna olisi yleisön mieleen. Joinakin vuosina yleisöön iskee balladit ja joinakin jokin tarttuva rallatus. Ei sitä ikinä voi tietää. Vaikka oltais lähetetty voittajan tyylinen pimpelipom-biisi niin ei se olisi välttämättä pärjännyt yhtä hyvin.
Onkohan muissa maissa samanlaista hässäkkää ja härdelliä euroviisuista kuin Suomessa?
Ruotsissa on moninverroin suurempi hässäkkä, muualla tuskin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet?
Aholan Jarkko siellä on jo ollutkin paikalla biisillä,mutta äänihän hänellä on hyvä
SlipknoT ensi vuonna Suomen edustajaksi
Friikkisirkuksella voittoon ensi vuonnakin
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artistisssa tai bändissä pitää olla jotain persoonallisuutta, jotta siellä voi menestyä.
Esim Lordista ja Käärijästä löytyi persoonaliisuutta, vetivät lähes överiksi koko homman.
Massasta pitää erottua.
Paitsi että Erika haukuttiin kun hän oli persoonallinen.
Hänhän nimenomaan ei ollut persoonallinen, vaan Kikan wannabe-kopio
Eerika on Pers-Oona. Ei mitään omalaatuista vaan kaikki internetin muka vahvan itsenäisen ja rohkean naisen stereotypiat lätkittynä samaan kinkkuun.
Ihmiset jotenkin ajattelee, että joku friikkiys = persoona, vaikka jokaisella on persoona. Toiset vaan haluaa tyrkyttää persoonaansa muillekin.
Suomen olisi pitänyt voittaa tänä vuonna jo pelkästään sen takia että oltaisi saatu korjattua se oikeusmurha jonka raadit teki Käärijälle vuonna 2023 ilman raateja Suomella olisi toinenkin voitto
Tanska ja Kreikka olisi ansainneet myös olla mitalisijoilla top kolmosessa
Albania ja Malta olisi ansainneet myös parempaa
Norja olisi ansainnut olla yhtä häntäpäässä kuin Ruotsi
Bulgaria Romania ja Israel olisi ansainneet sijoittua huonommin
Millä ansioilla Australia sijoittui noin ylös se oli tylsä
Italia sijoittui ihan hyvin Kroatia olisi ansainnut parempaa
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Thunderstone!
Toi biisi lyhennettynä ja Noora Louhimon laulamana!
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet?
Kenellä on Suomen parhaat tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet?
Kenellä on Suomen parhaat tissit?
Sointu Borgilla. Laulun nimi "Tuhma Poika". Lyriikat kertoo kun Sointu alistaa keski-ikäistä inceliä, kusee kaaressa sen suuhun ja lopuksi pusertaa mahtavan paskatortun miehen penistä vasten. Jonka jälkeen Sointu kuiskaa: "Tuhma Poika!"
Biisillä pakarat paukkuu ja tyhjät tynnyrit kolisee
Biisi esitetään puhumalla
Lavasteina nähdään suuria piereviä pakaroita
Sisarpuoli tanssii ripaskaa ja minä soitan huuliharppua
Huuliharpun soitannan lomassa päästän suustani pörinä ja vinkumis ääniä ja kovaäänistä huokailua
Pyörittelen myös silmiäni ja kitisen perheeni välisiä ihmissuhde ongelmia
Äiti valittaa terveysongelmia ja koputtaa puuta ja isäpuoli höpisee jotain että siellä oli kirppuja luteita täitä lapsia pieniä pellavapäitä
Lopuksi ylistän Soren Torpegaard Lundin mahtavuutta ja haukun J0el Hokan p*skaksi jätkäksi näytän p*rsettä sen jälkeen keskisormea ja irvistän
Koko show huipentuu siihen kun itse Soren Torpegaard Lund saapuu lavalle ja halaan ja pussaan hänen kanssaan
Suomen euroviisuvoitto olisi varma
Ja edustaja olisi tietysti perheorkesteri vikkelät kikkelit ja liukkaat luikut
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Marko Hietala & Toni Kakko duo tai lisänä vielä Noora Louhimo.
Toinen vähintään yhtä hyvä vaihtoehto olisi Pera55 ja Soren Torpegaard Lund duo jossa minä Pera55 teen suullani pörinä ääniä kolmen minuutin ajan ja Soren pyörittelee persettä niissä nahkahousuissaan lopuksi minä Pera55 ja Soren halataan ja pussataan toisiamme ja Soren läpsäisee mua perseelle voitto olisi varma
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vaikka sinne ei valittaisi yhtään ketään edustamaan, vedonlyöntitoimistot hehkuttaa Suomelle voittoa jo tämän vuoden joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet?
Kenellä on Suomen parhaat tissit?
Sointu Borgilla. Laulun nimi "Tuhma Poika". Lyriikat kertoo kun Sointu alistaa keski-ikäistä inceliä, kusee kaaressa sen suuhun ja lopuksi pusertaa mahtavan paskatortun miehen penistä vasten. Jonka jälkeen Sointu kuiskaa: "Tuhma Poika!"
Oon messissä. Voin olla se mies siellä lavalla selällään kanki kovana ja suu auki!
M55
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kuitenkaan voiteta, niin vois laittaa vaihtelevasti eri tyylejä. Noora Louhimo on upeaääninen ja räväkkä hevirokkimimmi. Teknopopit ja europopit kyllästyttää jo.
Nyt oli mielestäni vähän kunnon poppia, sellaista kepeää, jota takavuosina oli euroviisuissa aina paljon. Enemmänkin aika terävää saundia ja voimaballadia.
Paalasen Antti.