Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko joku käyttänyt Knoxy-pyöräkaappeja?
16.05.2026 |
Mitä tässä olen seurannut, niin aina tuntuu olevan kaikki paikat vapaina. Onko noissa jotain vikaa, vai miksi niitä ei käytetä? Tampereellakin ihan keskustassa, jossa kuulemma vähänkään arvokkaamman näköiset pyörät lähtee.
Kommentit (3)
Mä aion testata tässä
Lähiaikoina. Ihmiset ei varmaan tiedä noista. Eilen kävin tutkimassa ja hyviltä vaikuttivat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mä aion testata tässä
Lähiaikoina. Ihmiset ei varmaan tiedä noista. Eilen kävin tutkimassa ja hyviltä vaikuttivat.
Joko ehdit käydä?
Alue: Aihe vapaa
Ei vissiin ole kovin suosittuja?