Terveystalo mennyt alas kuin lehmän häntä
Kommentit (15)
Ai. En tiedä Helsingissä yhtään kielitaidotonta lääkäriä Terveystalossa.
Todellakin on mennyt. Työterveys ei enää toimi.
Terveystalo käynnistää 4400 henkeä koskevat YT-neuvottelut.
Muutokset voivat johtaa noin 110 tehtävän vähenemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on mennyt. Työterveys ei enää toimi.
Kerro joku esimerkki?
Mulla työterveys kans Terveystalossa. Tuntuu, et ei oo kaikki ok, näennäisesti kyl hoituu.
Kuulemma isossa portaassa homma ns. ku$ee. Pitäis tehä enemmän tulosta.
Pyrkivät haalimaan liian isot markkinat. Huono työpaikka lääkäreille.
En ymmärrä mitään mistä puhutte. Voisitteko selventää mikä mättää, mihin olette pettyneitä?
Yksityisasiakkaana loistavaa, työterveys hoidetaan vasurilla.
Vierailija kirjoitti:
Siksi Mehiläinen.
Sama paska eri paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ota koppia mistään.
no eihän siellä pesistä pelata!
Miten on mahdollista ettei vanhuksiin hukkuvassa Suomessa enää saada edes terveydenhuollon ja hoitoalan palveluita kannattavaksi ja toimiviksi?
Takspuoleni tutkittiin terveystalossa
Eikos sielläkin jotku yt:t jyllää?