Mille festareille menet tänä kesänä ja miksi?
Kommentit (16)
Ankea festival Tampereella. Mielenkiintoisimmat esiintyjät
No kuule en yksillekkään.Pitäs melkosen paljon maksaa et menisin.
On se niin nolon näköistäkin kun iso väkimäärä pakkautuu kuin aitaukseen, joku huutaa mikkiin ja kansa ulvoo ja huitoo.
Ei niin yhtäkään älliä.
Musiikistahan mä diggaan kyllä ja oikhein musikantti olen.
Ei, ei niihin kekkereihin.
Väki vielä päisällänsä sekasin.
En mene. Vastustan. Ympäristö kärsii ja luonto, eläimet.
Tampere city festivaaleille. En tiedä mikä hauska vitsi se oli lapsilta saada lippu äitienpäivänä, heh heh.
Vierailija kirjoitti:
En mene. Vastustan. Ympäristö kärsii ja luonto, eläimet.
Pitäisikö sinun sitten olla tuhoamatta ympäristöä ja kiusaamatta eläimiä?
Kun kerran sinun poisjäänti -päätöksellä on asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En tuhlaa tuollaiseen.
Näin tuhotaan taas seuraavilta sukupolvilta yksi hauska kulttuuri kokemus. Jätetään taaksemme pelkkä ankea sepelikenttä.
Vierailija kirjoitti:
En mene. Vastustan. Ympäristö kärsii ja luonto, eläimet.
Jokainen suomalainen kuluttaa valtavasti luonnonvaroja vaikka pyrkisi elämään ekologisesti jo maamme karujen luonnonolojen vuoksi.
PowerParkin juhannukseen osallistun siellä aidan toisella puolella, ku oon töis tai asiakkaana 🤩 😎
Ruisrockiin menen päiväksi. Paras festari, ja sain lahjakortin valmistujaislahjaksi.
En mihinkään.
Paitsi jos saan ilmaisen hotelli majoituksen
Tuskaan menen katsomaan Megadethin viimeistä keikkaa Suomessa. Myös Loudness kiinnostaa nähdä.
Tomorrowland Belgiassa ja All Points East Lontoossa. Piti mennä myös Lontoon Wireless-festareille, mutta ne peruttiin.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
En mihinkään.
Paitsi jos saan ilmaisen hotelli majoituksen
Mistä tällaisia saa?
Kotkan Meripäivät