Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa minulle miksi hyvästä perheestä olevat tytöt/naiset saavat aina sen kaikista kauheimman miehen?
12.05.2026 |
Ja yleensä heitä aina petetään, jätetään. Esimerkkejä on tuttavapiiristäni vaikka kuinka paljon. Eräskin lääkäriperheen tyttö oli naimisissa sarjapettäjän kanssa, mies juoksi varmaan jokaisen hameen perässä. Kun taas alkoholiperheestä olevalla naisella on hyvä ja huolehtiva aviomies jne. Tämä ei ole mitenkään provosoiva kysymys, haluaisin vain tietää mistä tämä johtuu.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onkohan nämä naiset sitten niitä, jotka kerran eroon päästyään jäävät ilomielin koko loppuiäkeen yksin?
Opetus on mennyt perille. Eivät uskalla ottaa enää riskiä.