Vanhana asun
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Minä ajattelin asua palvelutalossa, joka on vähän kuin kimppakämppä puutarhoineen, jossa voi grillata.
Mikä maa?
Vankilassa. Oma huone ja palvelu pelaa. Yhteiskunta maksaa.
Mitä sitten kukin tarkoittaa vanhalla. Itse ajattelin asua jossain Välimeren maassa, kunhan eläkkeelle pääsen. Puutarha pitää olla kun on aikaa hoitaa ja viljellä. Mutta toki sitten kun on jo kovin huonokuntoinen, täytyy varmaan johonkin palvelutaloon tai hoivakotiin mennä, jos ei Luoja suo armolllista äkkikuolemaa "saappaat jalassa". Mutta niin pitkään kuin voin, omassa talossa.
Tätähän ap eli Ammattivalittaja on hokenut jo monta vuotta. Mainostaa kaikkia sitten kun- aikomuksiaan, päivästä toiseen ja kuvittelee ettei kukaan muista.
Vanhana asun sillan alla, kun en tuota enää yhteiskunnalle hyvää. Menee vanhuus nopsaan!
Tee sille elämällesi jotain NYT. Ettei tarvitse aina vaan katua ja kitua.
Vierailija kirjoitti:
Tee sille elämällesi jotain NYT. Ettei tarvitse aina vaan katua ja kitua.
Yksin se asuu nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sille elämällesi jotain NYT. Ettei tarvitse aina vaan katua ja kitua.
Yksin se asuu nytkin.
Mistä sen tietää, miten asuu kun väittää asuvansa miehensä ja teininsä kanssa? Kaikki on silti Valiksen kohdalla mahdollista, kun nämä sen tarinat elää ihan omaa elämäänsä😄
Eli "enää" 15-16 vuotta kärvistelyä ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhana asun palmun alla .
Miksi puun alla, mikset asunnossa?
Asupa asu, mitä se kenellekään kuuluu.
Ei mukamas malta odottaa, että pääsisi eroon miehestä ja silti, kun sille meinasi muutama kuukausi sitten käydä köpelösti, niin oltiin niin itku kurkussa asiasta.
Eli eutanasiakin on sitten peruttu?
Miten asut, jos haluat kuolla just nyt?
Kukin tyylillään. Minä ajattelin asua palvelutalossa, joka on vähän kuin kimppakämppä puutarhoineen, jossa voi grillata.