Aki Linden on jo 74 v.
Kommentit (20)
On kyllä oikein fiksun oloinen mies. Ikäiseltään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikein fiksun oloinen mies. Ikäiseltään näyttää.
Todella huono muistinen, ei jatkoon. Ei muistanut mitään hus hankintaepäselvyyksistä toimittajan kysyessä vaikka ne oli hänelle todistettavasti kerrottu. Tyypillinen poliitikko
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Miksi? Pesee kyllä tiedoissa monet nuoremmat poliitikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Miksi? Pesee kyllä tiedoissa monet nuoremmat poliitikot.
Monelle on periaate se, että eläkeläiset eläkkeelle ja työikäiset töihin. Kyllä tietoo löytyy nuoremmiltakin, ei se ole kiinni iästä.
Olen lukenut kirjoituksiaan, fiksu mies joka tietää mistä puhui ihan käytännön tasolla.
Punaisissa Converseissani minä käyn alle 23-vuotiaasta.
M 52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Miksi? Pesee kyllä tiedoissa monet nuoremmat poliitikot.
Monelle on periaate se, että eläkeläiset eläkkeelle ja työikäiset töihin. Kyllä tietoo löytyy nuoremmiltakin, ei se ole kiinni iästä.
Mutta sitä kokemusta, minkä saa vain tekemällä töitä erilaisissa paikoissa, ei vielä ole nuoremmalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on???
Oletpas tietämätön! Kuinka kehtaat myöntää sen?
Mahtaako omistaa farkkutakkia?
Minäkään en omista farkkutakkia :D.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Samaa mieltä,vieläkin kuppaamassa veroeuroja normidemarin tapaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikein fiksun oloinen mies. Ikäiseltään näyttää.
Todella huono muistinen, ei jatkoon. Ei muistanut mitään hus hankintaepäselvyyksistä toimittajan kysyessä vaikka ne oli hänelle todistettavasti kerrottu. Tyypillinen poliitikko
Varmaan valikoiva dementikko.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Ylin eläkeikä (työsuhde päättyy): Vakuuttamisvelvollisuuden yläikäraja on 68–70 vuotta, jolloin työsuhde päättyy automaattisesti, ellei toisin sovita. Vuonna 1962 ja sen jälkeen syntyneillä ylin eläkeikä on 70 vuotta.
Monet yksityispuolella työskentelevät vielä täysillä yli 70 v (ja maksavat veroja!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Miksi? Pesee kyllä tiedoissa monet nuoremmat poliitikot.
Monelle on periaate se, että eläkeläiset eläkkeelle ja työikäiset töihin. Kyllä tietoo löytyy nuoremmiltakin, ei se ole kiinni iästä.
Mutta sitä kokemusta, minkä saa vain tekemällä töitä erilaisissa paikoissa, ei vielä ole nuoremmalla.
Niin jotta jos on vaikka 60v niin ei ole kokemusta ehtinyt kertyä? Ei pidä luulla että vastakkain on aina 30v ja reilusti yli 70 v vaikka 74v.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Muistakaa tuo äänestyspaikalla. Näin sanon ja en ole itse äänestänyt eläkeikäisiä ja olen ikäihminen. Jotkut juuttuvat jatkamaan ties mihin asti kun/ jos kansa äänestää jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.
Demarius vanhentaa raakasti. 😆
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on???
Hän on entinen Taistolaisäärikommunisti. Kertoo kaiken. Näin olen kuullut, en tiedä.
Farkkuasussa näyttäisi ihan Teuvo Hakkaraiselta.
Ei käy yhtään nuoremmasta. Tuon ikäiset pois eduskunnasta. Kaikki yli 65 vuotiaat.