Mistä ihmeestä voi johtua ajoittainen huimaus
Voin sanoa että se ei johdu:
- Ikä tai verenpaine ongelmista
- Päihteistä
- Lääkkeistä
- Mt-jutuista
Korvassa jotain sisällä?
On mulla arvailuja tuosta.
-
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuudesta
Persuhullulle ei vaan saada lääkitystä kohdalleen. Mitähän muuta sieltä löytyy. Pitäisikö jo päästä osastolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuudesta
Persuhullulle ei vaan saada lääkitystä kohdalleen. Mitähän muuta sieltä löytyy. Pitäisikö jo päästä osastolle
Noiden politiikkahullujen pitäisi vääntää omissa ketjuissaan. He tulevat aina paskomaan lässytyksellään muiden ketjut huomionkipeitä luusereita kun ovat.
Mulla ennen menkkoja ja niiden alkaessa huimaa. Olen yhdistänyt hormoneihin. Tämä vaiva ilmennyt iän myötä, liittynee esivaihdevuosiin.
Oikeassa olet.
Itselläni menierin tauti ja lääkityksenä diuretika jonka tarkoituksena vähentää / tasapainoittaa nestettä korvassa.
Huimauksen kanssa saa elää, pahoja pyörrytyksiä ( huone pyörii) onneksi vain pari kertaa vuodessa.