Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan – demaripomon ihaileville puheille tuli nolo loppu
Kommentit (92)
Myös Irlannissa on sama juttu ehkä ana halajaa eu tukea suomeen.
Mitä järkeä on elättää eläkeläisiä kurjuudessa sekä suomessa että espanjassa, kun kerran voimme kurjistaa vain suomalaisten eläkeläisen olot.
Timo Haapala on pienituloisten ja työläisten vihaaja ja pilkkaaja numero yksi. Sekä tietenkin vasemmiston. Kyllähän sen on nähnyt hänen kaikista esim. Iltasanomien kirjoituksistaan. Vain EK: n ja oikeistohallituksen teot ja puheet ovat aina hänen mieleensä. Tämä höpö höpö Espanja - juttu ei liity mitenkään suomen asioihin. Haapala tahallaan yrittää vahingoittaa vasemmiston mainetta lehdissä. Niin kauan, kuin on jotain tyhmää ja valheita kirjoittanut oikeistoa suosivalla kynällään.
Sannan hallitus laittoi rahat eteläeurooppaan Kokoomuksen leimalla. Nyt tuostakin johtuen kurjuuden lisääntyeessä on pelottava ajatus että heikko-osaiset laskevat tuon saman koalition varaan edellyttäen että otetaan sitten niiltä lopuilta kaikki joilla vielä vähän on ja edes pikkiriikkistä motivaatiota kannatella sosiaalivaltiota.
Se loppuu KAIKKI ja hyvin nopeasti. Kuvitteletteko että EU tulee sen jälkeen nappaamaan suomalaiset hellään sosialistiseen verkkoonsa? Ei tule, eikä Kreikka, ei Italia, ei Espanja ... tule kansalaisilleen takuuttamaan velkaorjuussopimuksia heidän (meidän heille antamien) varojen siirtämiseksi suomalaisen tueksi.
Journalisti-lehden laskelmien mukaan Haapala kirjoittaa muita toimittajia useammin ja heitä suorasanaisemmin. Hän suhtautui muita toimittajia kielteisemmin Marinin ja Rinteen hallituksiin. Työntekijäjärjestöistä hänellä on pelkästään kielteistä sanottavaa, kun taas työnantajajärjestöihin hän suhtautuu suopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Journalisti-lehden laskelmien mukaan Haapala kirjoittaa muita toimittajia useammin ja heitä suorasanaisemmin. Hän suhtautui muita toimittajia kielteisemmin Marinin ja Rinteen hallituksiin. Työntekijäjärjestöistä hänellä on pelkästään kielteistä sanottavaa, kun taas työnantajajärjestöihin hän suhtautuu suopeasti.
Wikipedia on vasemmiston propaganda-alusta.
Vasemmistolaiset ovat tumput suorana seisoskelevia räksyttäviä luusereita, jotka ovat AINA toisten taskuilla. Espanjat toverit ovat lisäksi osoittautuneet rikollisiksi.
Vasuri pöhköt tosissaan kettuilevat yrityksille, kun eivät vasuri pöllön mielestä tee tarpeeksi rahaa valtiolle tuhlattavaksi. Näille puupäille ei tule mieleen perustaa itse yritys. Räksyttäviä turhia "ihmisiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Journalisti-lehden laskelmien mukaan Haapala kirjoittaa muita toimittajia useammin ja heitä suorasanaisemmin. Hän suhtautui muita toimittajia kielteisemmin Marinin ja Rinteen hallituksiin. Työntekijäjärjestöistä hänellä on pelkästään kielteistä sanottavaa, kun taas työnantajajärjestöihin hän suhtautuu suopeasti.
Wikipedia on vasemmiston propaganda-alusta.
Miksei Wikipediassa sitten haukuta Orpoa ja Purraa?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tumput suorana seisoskelevia räksyttäviä luusereita, jotka ovat AINA toisten taskuilla. Espanjat toverit ovat lisäksi osoittautuneet rikollisiksi.
Kyllä siellä taskuilla on tällä hetkellä nykyinen hallitus.
Jahas, taas saivat palstan perskokkareet haukkumisen aihetta. Jospa nyt ensin analysoisitte miten nykyhallitus tuhoaa Suomea.
Hesarista löydy sanaakaan aiheesta, vai löytyykö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tumput suorana seisoskelevia räksyttäviä luusereita, jotka ovat AINA toisten taskuilla. Espanjat toverit ovat lisäksi osoittautuneet rikollisiksi.
Kyllä siellä taskuilla on tällä hetkellä nykyinen hallitus.
Alapeukuttajille kysymys, oletteko todella sitä mieltä että tämän nykyhallituksen teot eivät ole heikentäneet ihmisten elämää millään tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli ihaileva juttu Puolasta. Puolan talousihme johtuu runsaista Eu-tuista myös mutta sitä ei jutussa mainittu.
Ei se johdu siitä. Tuet on vaan bonusta erittäin hyvän talouskasvun päälle.
Kieltämättä Haapala on melko puolueellinen. Aina.
Mutta Kokoomusta ja Persuja on toki kiittäminen siitä että Suomi on siirtymässä maksukyvyttömien eurovaltioiden joukkoon ja tukien saamapuolelle. Kansantalouden täyskäännös on ollut kauheaa katsottavaa.
Riikka Purra ja Petteri Orpo eivät taloustaitojensa puolesta kelpaa edes pikaruokalan kassan tehtäviin.
On se kumma, kun hallituksen pitäisi itse hoitaa maan talouspolitiikkaa ja muutakin politiikkaa, mutta nämä hallituspuolueet eivät sitä näytä osaavan.
Tää palstan sensuuri on naurettavaa ja noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Haapala on melko puolueellinen. Aina.
Mutta Kokoomusta ja Persuja on toki kiittäminen siitä että Suomi on siirtymässä maksukyvyttömien eurovaltioiden joukkoon ja tukien saamapuolelle. Kansantalouden täyskäännös on ollut kauheaa katsottavaa.
Jos 17 vuoteen ei ole talouskasvua samaan aikaan kun kaikilla muilla on niin ongelmat on vähän syvemmällä. Puolan ja Espanjan ja jopa Ruotsin touhuja kun katselee niin päällimmäisenä tulee mieleen että Suomi ei kuulu porukkaan. Suomi ei ole saanut hyötyjä EU:sta. Ei ole tullut tukia eikä tilauksia. Kelpaamme laskuja maksamaan ja lainoja takaamaan.
Vähän sama kuun demarien tuki skandaalissa ryvettyneelle Tampon Tim Walzille.
Haapala on väärässä. Turhaan linkittelet tänne mitään.