Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihin asiaan uusperheenne loppui? Harmittaako
08.05.2026 |
Vuosi takana uusperhettä. Osoittautui virheeksi.
Kyllä on vaikeaa sovittaa erilaiset elämäntyylit tavat ja käyttäytymismallit varsinkin kun on lapsia mukana kuvioissa.
Tähänhän se meillä kaatui.
ja kyllä Harmittaa. toivottavasti ei ikuisesti.
Kohtalotovereita?
Kommentit (2)
Lapset aikuistuivat ja lähtivät kotoa. Myös yhteinen. Parisuhde vaan paranee, 30v takana:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä kaatui - onneksi - jo suunnitteluvaiheessa. Ei se varsinaisesti ollut kenenkään vika, tulipahan vain selville keskusteluissa, miten mielipiteet erosivat toisistaan. Liikaa saivat myös äänessä olla ex-sulhaseni naispuoliset sukulaiset, jotka ilmeisesti näkivät suurten vastuiden valuvan pois harteiltaan mitä ex-sulhaseni 9- ja 12-vuotiaisiin lapsiin tuli. Näin jälkikäteen olen melkein-anopilleni ja melkein-kälylleni suorastaan kiitollinen.