Lue keskustelun säännöt.
Onko Pirkanmaalla jo lehdet kirsikkapuussa?
03.05.2026 |
Mietin vaan että onkohan tuo meidän puu kuollut pystyyn, kun ei ole lehden lehteä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sastamalassa on puistoissa kirsikkapuut kukassa. kaikki puut ei ole lehdissä vielä.koivut ja omenapuut on vielä kuolleen näköisiä.