Lue keskustelun säännöt.
Tori.fi palvelun käyttäjät! Käykö teillä kauppa?
Kommentit (43)
Menee yleensä "kaupaksi", jos annan ilmaiseksi. Muuten aika nihkeästi..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvin on sattumanvaraista mikä menee, mikä ei.
Esim. miestenpyörän, vanhan työtuolin, vanhan hieman "klenkun" mutta koristeellisen pikkupöydän, doro-puhelimen olen saanut kaupaksi. Yhden seniorisängyn myös. Toisen kun vielä saisi (niitä oli 2) niin hyvä olisi mutta se ei tunnu kiinnostavan ketään. Myös jotakin muuta on jäänyt kokonaan huomiota vaille, ei tule yhteydenottoja, ei mitään.
Tänään ei ole ollut mitään. Eilen 3, keskiviikkona 2, tiistaina 1, maanantaina 6.