Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anni Sinnemäen tytär antoi vapauttavan päätöksen Elokapinan niskoittelujutussa

Vierailija
22.04.2026 |

Oli varmasti täysin objektiivinen päätös.

 

 

 

Lähde:

 

https://cloud.elokapina.fi/s/p5PenBqaCWQCf3s?dir=/&editing=false&openfi…

 

"Sähköinen allekirjoitus
Käräjänotaari Siiri Sinnemäki"

Kommentit (870)

Vierailija
861/870 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hybridiuhat ja hybridivaikuttaminen 

Hybridiuhissa on kyse pahantahtoisesta ulkoisesta vaikuttamisesta, jolla valtiollinen toimija pyrkii eri keinoja yhdistelemällä systemaattisesti vaikuttamaan kohteena olevaan maahan. Hybridivaikuttamisen tavoitteena on hyödyntää kohteeksi valitun valtion haavoittuvuuksia ja pyrkiä tekemään se mahdollisimman peitellysti. 
 

Hybridivaikuttaminen on autoritääristen valtioiden keskeinen vaikuttamisväline. Keinovalikoimaan voi kuulua esimerkiksi poliittisia, diplomaattisia, taloudellisia ja sotilaallisia keinoja sekä informaatio- ja kybervaikuttamista.

 

Torjunta edellyttää verkostomaista työskentelyä

Suomen turvallisuusympäristön heikentymisen vuoksi hybridivaikuttamisesta on yhä enenevissä määrin havaintoja ja on tärkeää, että viranomaiset seuraavat sitä aktiivisesti. 

Niin, tässä on se perimmäinen syy, miksi äärioikeisto on ottanut kohteekseen vasemmiston ja vihreät. Äärioikeisto toimii hybridivaikuttamisen käsikassarana!

Vai että oikein käsikassarana 😉

Hyvinvointivaltiota on purettu ja heikennetty kolmessa vuodessa tavalla mitä ei voi kuvitella ominaiseksi vasemmistopuolueille.

Valtiolla on rahat loppu ja kaikesta leikataan. Rettelöinti ei edesauta yhtään.

Aika vaikea uskoa ettet olisi havainnut hallituksen toimissa omien eturyhmien suosimista.

Sinun pitäisi miettiä mitä se tarkoittaa kun et itse edes kuulu niihin eturyhmiin.

Käytetäänkö sinua hyväksi?

Mikä olikaan edellinen hallitus jonka aikana velkaantuminen tapahtui. 

Orpopurran hallituskaudella Suomi on velkaantunut enemmän kuin koskaan. Ja vieläpä ilman pandemiaa.

miksiköhän? Makseltaisko nyt niitä edellis hallituksen velkoja

Ei se ei ole nyt ongelma. Ongelma on kaiken kaupankäynnin tyrehdyttäminen. Muut maat ovat käyttäneet rahat elvyttämiseen, täällä hallitus tehnyt kaukkensa, jotta vähäinenkin kauppa tyrehtyy. Kaiken huippuna nää naamanvääntelijät eduskunnassa. Vaikuttaa suoraan ulkomaankauppaan, josta Suomi on riippuvainen 

Vierailija
862/870 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on selittelyn maku tässä ketjussa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/870 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hybridiuhat ja hybridivaikuttaminen 

Hybridiuhissa on kyse pahantahtoisesta ulkoisesta vaikuttamisesta, jolla valtiollinen toimija pyrkii eri keinoja yhdistelemällä systemaattisesti vaikuttamaan kohteena olevaan maahan. Hybridivaikuttamisen tavoitteena on hyödyntää kohteeksi valitun valtion haavoittuvuuksia ja pyrkiä tekemään se mahdollisimman peitellysti. 
 

Hybridivaikuttaminen on autoritääristen valtioiden keskeinen vaikuttamisväline. Keinovalikoimaan voi kuulua esimerkiksi poliittisia, diplomaattisia, taloudellisia ja sotilaallisia keinoja sekä informaatio- ja kybervaikuttamista.

 

Torjunta edellyttää verkostomaista työskentelyä

Suomen turvallisuusympäristön heikentymisen vuoksi hybridivaikuttamisesta on yhä enenevissä määrin havaintoja ja on tärkeää, että viranomaiset seuraavat sitä aktiivisesti. 

Niin, tässä on se perimmäinen syy, miksi äärioikeisto on ottanut kohteekseen vasemmiston ja vihreät. Äärioikeisto toimii hybridivaikuttamisen käsikassarana!

Vai että oikein käsikassarana 😉

Hyvinvointivaltiota on purettu ja heikennetty kolmessa vuodessa tavalla mitä ei voi kuvitella ominaiseksi vasemmistopuolueille.

Valtiolla on rahat loppu ja kaikesta leikataan. Rettelöinti ei edesauta yhtään.

Aika vaikea uskoa ettet olisi havainnut hallituksen toimissa omien eturyhmien suosimista.

Sinun pitäisi miettiä mitä se tarkoittaa kun et itse edes kuulu niihin eturyhmiin.

Käytetäänkö sinua hyväksi?

Hannu Hanhi veti Iinestä kakkoseen ja tässä on sen ulosanti

Vierailija
864/870 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista korruptiota: perhe- ja ystäväpiirit päätösten ja työpaikkojen takana. Ja suurin osa ihmisistä ei tätä edes kyseenalaista. Vähän aikaa sitten tuli eteen tapaus, jossa työpaikkaan valittiin TIS -ohjelmassa esiintynyt ilman alakohtaista kokemusta oleva kandidaatti ja valintpäätöksen allekirjoitti hänen paras kaverinsa, jonka kanssa esiintynyt. 

Vierailija
865/870 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno muuttuu härskimmäks vuos vuodelta.

Vierailija
866/870 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä on monia oikeusasteissa. Mutta syyttämättäjättämisestä oli tarkat lain mukaiset perusteet. Älkää ojotyako niitä. Ehkä tulkinta oli väärä, se nähdään seuraavassa asteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
867/870 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntui, että elokapinaan käsitellään rankemman, kuin esim. Sinimustan marssin pahoinpitelijöitä. Joira poliisi ei edes omien sanojensa mukaan nähnyt. 

Vierailija
868/870 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin oikeuslaitos oli Demlan hallussa. En tiedä onko tämä vihervaihtoehto sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
869/870 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin oikeuslaitos oli Demlan hallussa. En tiedä onko tämä vihervaihtoehto sen parempi.

Mistä te persut vetelette näitä salaliittoteorioita Demlasta ja vastaavista? Koska joku eiralainen niin aikoinaan väitti populistisesti? Suomessa ei ole mitään salaista maanalaista vihervasemmistojärjestöä, joka salaisesti päättää maan asioista ohi hallituksen ja eduskunnan.

Vierailija
870/870 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tästä valitettu hovioikeuteen?