Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No niin, lähden tästä töistä nyt kaupan kautta kotiin, mitä mä sieltä oikein ostan?
16.11.2011 |
Siis käyn pikaisesti tossa lähimarketissa ja siitä suoraan kotiin.
Kotona 9- ja 10-vuotiaat lapset, syöneet luultavasti vaan vähän välipalaa koulun jälkeen, nälkäisiä ovat siis.
Mitä mä laitan ruuaksi? Yhtään ideaa ei ole tällä hetkellä päässä, en jaksaisi aina sitä spagettia ja jauhelihakastiketta...
Auttakaa, pliis.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa