Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä samanlaiset vaatteet tytöille 80cm ja 122cm?

Vierailija
13.10.2011 |

Isosisko toivoisi samanlaiset vaatteet pikkusiskonsa kanssa. Missähän olisi noin laaja kokoskaala samassa mallistossa? Marimekko on ainoa, joka tulee mieleen, mutta keksittekö muuta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös. Ei välttämättä kaikissa ole ihan tismalleen samaa mutta samasta kuosista ainakin.

Vierailija
2/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kaunis Pieni Elämä blogissa oli siskoksilla NoaNoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole "mikään merkki". Mutta sieltä löytyy. Samoin joissain vaatteissa Benettonilta.

Vierailija
4/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän olisi huomattavasti helpompaa, esim. H&M.



Sitten tuli mieleen Benetton, niiden peruspaidathan alkavat jo vauvakoosta! Ja samettihameita ym. löytyy myös.

Vierailija
5/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa kuvasto lingon&blåbär

Vierailija
6/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkin vitosen kanssa täysin samoilla linjoilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille! Lindexissä vaan pyörähdin ja siellä ei ollut ainakaan tällä hetkellä ja jotenkin heidän kokojaottelustaan päättelin, ettei muuallakaan olisi kovin hyvin. Päättelin siis väärin. Pitääpä alkaa käydä noita mainitsemianne liikkeitä ja merkkejä läpi.



86 on vielä pitkään liian suuri. Se olisikin ratkaissut ongelman helposti, sillä monissa kaupoissa koot ovatkin: vauvat

Vierailija
8/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kokoa nuo L&B:n vaatteet on? Reilua, naftia vai kokoa vastaavia? Sieltä löytyi jopa outletistä samaa kuosia molemmille! Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kokoa nuo L&B:n vaatteet on? Reilua, naftia vai kokoa vastaavia? Sieltä löytyi jopa outletistä samaa kuosia molemmille! Hienoa!

reilua mitoitusta.

Vierailija
10/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin poikien vaatteita tosi laajalla kokoskaalalla.