Lue keskustelun säännöt.
Voiko kumihanskoja/ siivoushanskoja pestä? Jääkö pesuaine sinne sisälle?
25.10.2011 |
Ehjät hanska ja tekisi mieli pestä kun ainahan käsi niissä vähän hikoaa.
Oletteko pesseet koneessa? Missä asteessa?
Kuudessakympissä?
Kommentit (3)
Eikö siinä ole hirveä homma käännellä niitä?
Puhaltamallako onnistuu ;-D ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun puristaa toisella kädellä varrensuun kiinni, niin että jää ilmaa, ja toisella sitten siirtää sen sinne sormenpäihin, ei puhalleltu sentäs julkisten tilojen siivouksessa käytettyjä, vaikka pestyjä tavallaan olivatkin.
Vähän esim. tolua, ja vettä vain sisään ja vähän puristelua ja huuhtominen.
työkäytössä pestiin joka päivä, käsin, sisältä ja ulkoa, käännettiin hanska nurinpäin kuivumaan.