Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia luonnonmukaisesta synnytyksestä?
13.10.2011 |
Onko teillä kokemuksia synnytyksestä au naturel? Täällä käydään siitä keskustelua:
http://www.evitalehti.fi/blogit/quinoaa/kysymyksiä-äideilleisille
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla