Rakastatko Jeesusta?
Kommentit (18)
Rakastatko toisia kristittyjä siitä tuntee Jeesuksen omat.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko toisia kristittyjä siitä tuntee Jeesuksen omat.
Oikein! Vain kristittyjä kuuluu rakastaa.
Mene uuniin tai ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei maanpettureille tule.
En rakasta sitä aviotonta lasta. Miksi uskovaiset palvoo tuota Marian yhdenillanjutun tuotosta?
Mariahan oli köyhä, joten varmaan myi itseään ja Jeesus on jonkun maksullisissa käyvän miehen poika.
Jeesuksella oli kikkeli pystyssä kun vauva oli sylissä.
Ei ole normaalia rakastua kirjan hahmoon
Rakastan. Jeesus on islamissa toiseksi tärkein profeetta Muhammedin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko toisia kristittyjä siitä tuntee Jeesuksen omat.
Eikös myös niitä ateisteja ja muitakin pidä uskovaisen rakastaa?
Jeesus oli ensimmäinen keinohedelmöityksen eli inseminaation tuotos. Neitsyt Maria abduktoitiin avaruusalukseen ja hänet siitettiin siellä ja palautettiin sieltä takaisin maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tietysti.
Miten se ilmenee konkreettisesti?
Ei noista homoista koskaan tiedä, joten parempi rakastaa salaa, jos siltä tuntuu.
Eipä ole tullut vastaan.