Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pk:n sisäilmaongelmat!
12.10.2011 |
Uskokaa tai älkää, lapseni eivät enää sairastelleet sen jälkeen kun vaihtoivat päiväkotia. Nyt on selvinnytettä entinen pk olikin homepesä ja lattiamaton liimasta erittyy myrkkyä. Ja missä korvakierteessä he olivat, en yhtään ymmärtänyt, että se olisi voinut johtua hoitopaikasta! Talo on ulospäin siisti ja hyväkuntoisennäköinen, 90-luvulla rakennettu. Vanhemmat, jos lapsenne sairastelee epätavallisen paljon hengitystieinfektioita, vaatikaa terv.tarkastajaa tutkimaan hoitopaikan sisäilman laatu. Usein se on vanhempien nostettava tästä äläkkä, koska henkilöstön oireita vain vähätellään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa